על ההבדל בין צ'קים פרטיים לצ'קים מסחריים

הכסף שלכם שווה הרבה! טפלו בו אצל אנשי מקצועי ראויים!

גם היום בעידן הדיגיטלי, כשאפשרויות התשלום הן מגוונות, נגישות ונוחות מאי פעם, חברות רבות עושות שימוש בצ'קים כאמצעי תשלום נפוץ. ספקים רבים מקבלים תשלום באמצעות צ'קים ולעתים קרובות אף עושים שימוש בשירותי ניכיון צ'קים כאפיק זמין לקבלת אשראי. צ'קים מסחריים שונים באופנים רבים מהצ'קים הפרטיים שכולנו מכירים. אם תמיד רצית לדעת באיזה אופן הם מובחנים אלו מאלו, אספנו עבורך כמה הבדלים שחשוב להכיר.

נראות הצ'ק

הדרך הטובה ביותר להבחין בין צ'ק פרטי לצ'ק מסחרי הוא על ידי המאפיינים הוויזואליים של כל אחת מהם. לרוב, צ'ק עסקי הוא גדול יותר בממדיו ומכיל ספח למעקב המשמש את הנהלת החשבונות של החברה. בנוסף, לרוב הצ'קים העסקיים פחות מעוצבים וייראו יותר כמו תלוש מסודר ורשמי שבמבט ראשון עשוי להיראות כמו חשבונית או קבלה.

רמת האבטחה של הצ'ק

מאפיין מרכזי נוסף בצ'ק העסקי הוא אמצעי הבטיחות המשופרים שלא נוכל למצוא בצ'ק האישי. עסקים חשופים הרבה יותר לניסיונות הונאה וזיוף ודורשים אמצעים מתקדמים יותר כדי להגן על עצמם. קרו לא מעט מקרים בהם פנו גורמים עברייניים לשירותי ניכיון צ'קים באמצעות צ'ק מזויף של חברה והסבו לה נזק רב וסיבוכים משפטיים. לכן, אין להמעיט בחשיבות פתרונות האבטחה כשזה מגיע לצ'קים שלך. לרוב, צ'קים אלו יהיו מצוידים בהולוגרמות, סימני מים, דיו מיוחדת, סיבים פלואורסצנטיים ושלל אמצעים נוספים המקשים על העתקת וזיוף הצ'קים. בנוסף, עצם העובדה שצ'קים עסקיים לרוב ממולאים בדפוס, לעומת הצ'קים הפרטיים הנרשמים בכתב יד, מקשה מאוד על הזיוף.

אמינות מקצועית

כל מסמך שהעסק שלך מוסר אל העולם החיצון, צריך לגלם את תדמית המותג שלך. הדבר נכון אודות צ'קים לא פחות מאשר לנייר המכתבים או לתוכן השיווקי שלך. בין אם מסרת את הצ'ק לחברת מימון כחלק מניכיון צ'קים או אם מדובר בתשלום שוטף עבור שירותים לחברה, דבר אחד בטוח. כשהצ'ק שלך נושא את לוגו החברה ובעל מקרה מקצועי ואותנטי, מקבלי הצ'ק יודעים שהם מתנהלים מול גוף מהימן ורציני. תמיד קיים החשש שאם נשלם בצ'ק הפרטי, בעלי העיצוב הצבעוני והקליל, אנו עשויים להילקח פחות ברצינות.

הפרדה מסודרת בין החשבון הפרטי והעסקי

הנהלת החשבונות עשויה להפוך למשימה סבוכה ומתסכלת כאשר החשבון העסקי והפרטי אינם מופרדים. לעתים קרובות, הדבר עשוי גם להעלות לא מעט מורכבויות משפטיות. כדי להבטיח שהדברים יתנהלו על הצד הטוב ביותר, חשוב שהעסק שלך יהיה ישות נפרדת לחלוטין ממך בכל המובנים. מתביעות משפטיות ועד אירועי פשיטת רגל, הפרדה זו יכולה להגן עליך משלל אירועים שעשויים לפקוד אותך במהלך הפעילות העסקית. כחלק מהצעד הזה, חשוב שניקח בחשבון גם את הצ'קים שננפיק וסוג החשבון שנפתח. זוהי הערובה שלנו לניהול תקין של העסק ולשקט נפשי.

 

פיננס פרו ניקיון צ'קים
פיננס פרו ניקיון צ'קים

חברתינו חרטה על דגלה את המטרה לעזור לעסקים הסובלים מצוואר בקבוק כספי, דחיית תשלומים מידי חודש ועבודה עם ספקים בשיטת שוטף+. בעזרתנו, אתם יכולים לנכות את הצ'ק שלכם ולקבל כסף מוזמן ביד ומיד!חשוב לדעת כי על מנת לבחור חברה טובה שעוסקת בתחום, יש לבחור רק חברה לגיטימית הרשומה ברשם החברות ויכולה לאפשר את ניכיון הצ'ק בצורה חוקית תוך גביית ריביות הגיוניות המקובלות בשוק הפיננסיים.

התקשרו עכשיו!