משיכת צ'ק מזומן

הכסף שלכם שווה הרבה! טפלו בו אצל אנשי מקצועי ראויים!

משיכת צ'ק מזומן הוא תהליך המתבצע כאשר יש לכם צ'ק דחוי ואתם מעוניינים להמיר אותו לכסף מזומן טרום התאריך הנקוב בצ'ק. פעולה של משיכת שיק מזומן יכולה להתבצע על ידי שלושה גורמים, האחד הוא הבנק, השני הוא גוף מימון פרטי והשלישי הוא שוק אפור, ממליצים לדלג על האופציה השלישית… איך מתבצע תהליך משיכת שיק מזומן ולמה אנחנו צריכים אותו?

משיכת צ'ק מזומן – מה זה אומר?

המונח אינו מחייב שתקבלו כסף מזומן כאשר אתם ממירים את הצ'ק, ייתכן ופשוט הכסף יועבר לחשבונכם על ידי הגורם מולו אתם עובדים. ברוב המקרים הכסף מועבר תוך פרק זמן קצר מיום הגשת הבקשה, אך משך זמן הבדיקה תלוי בעומס שיש על אותו גוף, ועל האופי של אותו גוף. לדוגמא, גוף בנקאי יהיה מחמיר יותר בבדיקות שלו ולכן ההמתנה לקבלת האישור תיקח יותר זמן.

משיכת צ'ק מזומן – ניכיון צ'קים

משיכת שיק מזומן הוא תהליך המכונה גם ניכיון שיקים. אתם פונים אל הבנק או אל חברת מימון פרטית המאושרת על ידי משרדמשיכת צ'ק מזומן תהליך האוצר כאשר יש לכם צ'ק דחוי שאתם מעוניינים להסב אותו לכסף מזומן. אותו גוף לוקח את הצ'ק הדחוי ובתמורה לעמלה מצידכם הוא מעביר לכם כסף מזומן בהתאם לגובה הצ'ק. הכסף מועבר לחשבונכם מידית, או שתקבלו כסף מזומן במקום. יש לציין כי ניכיון צ'קים הוא תהליך הכרוך בעמלה, העמלות משתנות בהתאם לגופים השונים ולחברות השונות.

ולא, זאת לא הייתה בדיחה בפתיחת המאמר. גם השוק האפור מציע שירותי משיכת שיק מזומן, אתם לא רוצים להגיע למצב כזה. לצערנו, הרבה עסקים פונים לשוק האפור לאחר שלא אושרו על ידי הבנקים. במקרים כאלה אנו ממליצים לכם לפנות לחברות ניכיון צ'קים פרטיות אשר אצלן תוכלו לראות יותר גמישות, עמלות יותר נמוכות וזמינות גבוהה לכל לקוח.

משיכת צ'ק מזומן – מי צריך את זה?

משיכת צ'ק מזומן הוא הליך הפונה בעיקר למגזר העסקי בשביל לשמור על תזרים מזומנים תקין, אך גם שכירים ואנשים פרטיים משתמשים בשירות כזה. בדרך כלל הבעיה נוצרת כאשר אותו אדם מקבל צ'קים דחויים עבור שירות מסוים, אך עליו לשלם הוצאות עכשוויות, ככה נפגע תזרים המזומנים או נוצר גירעון כלכלי. במקרה כזה אותו אדם יכול לבחור להסב את הצ'ק הדחוי אצל חברות ניכיון צ'קים בתמורה לעמלה מזערית.

צ'ק ללא כיסוי

מה קורה במקרה בו בעל עסק פנה לחברת ניכיון שיקים והמיר צ'ק דחוי לכסף מזומן, אך בבוא העת לפדות את הצ'ק נתגלה כי הצ'ק הוא ללא כיסוי. במקרה כזה יש שתי אופציות, המקרה הראשון הוא שנותן הצ'ק לא ידע שיגיע למצב הזה ולכן יש לפעול באופן משפטי מסוים בכדי שחברת הניכיון תקבל את סכומה. במקרה השני בו נותן הצ'ק ידע מראש כי לא יהיה לו כיסוי לצ'ק, הוא עומד בפני הליך משפטי חמור יותר שגובל בקנס כספי בסך הצ'ק, לפעמים גם יותר, ואפילו מאסר של שנה.

ברגע שלכם אין קשר לצ'ק יותר, כל עוד לא היה לכם שום ידע לגבי חוסר כיסוי הצ'ק, אין לכם כל קשר לסוגיה. הכסף המזומן אותו קיבלתם בעבור הסבת הצ'ק נשאר שלכם, וחברת ניכיון הצ'קים היא זאת שתצטרך לעמוד בהליכים משפטיים בכדי לקבל את הזכאות שלה. עם זאת, כאשר בעל העסק העומד מול חברת ניכיון שיקים יודע כי הצ'ק הוא ללא כיסוי, הוא חלק מהעבירה. ברוב המקרים חברת הניכיון תדע לזהות צ'ק אשר יש לו פוטנציאל לקבל סירוב בגלל גירעון בחשבון בנק והגבלה כזו או אחרת.

 

פיננס פרו ניקיון צ'קים
פיננס פרו ניקיון צ'קים

חברתינו חרטה על דגלה את המטרה לעזור לעסקים הסובלים מצוואר בקבוק כספי, דחיית תשלומים מידי חודש ועבודה עם ספקים בשיטת שוטף+. בעזרתנו, אתם יכולים לנכות את הצ'ק שלכם ולקבל כסף מוזמן ביד ומיד!חשוב לדעת כי על מנת לבחור חברה טובה שעוסקת בתחום, יש לבחור רק חברה לגיטימית הרשומה ברשם החברות ויכולה לאפשר את ניכיון הצ'ק בצורה חוקית תוך גביית ריביות הגיוניות המקובלות בשוק הפיננסיים.

התקשרו עכשיו!