שיק דחוי למשמרת

הכסף שלכם שווה הרבה! טפלו בו אצל אנשי מקצועי ראויים!

שיק דחוי למשמרת שיק דחוי למשמרת

אין עסק שלא מתמודד עם הדילמה- האם לאפשר ללקוחות לשלם בשיקים או לא? זו התלבטות לא קלה כיוון שמצד אחד, לקוחות רבים רוצים לשלם בצ'קים לכן, אם לא תהיה האפשרות הזו, זה יכול לגרום לאיבוד לקוחות. מצד שני, תשלום בשיקים בכלל, ובשיקים דחויים בפרט יכול לפגוע בעסק מסיבות שונות. מה הוא שיק דחוי? מה זה אומר שיקים למשמרת? על כך במאמר הבא. 

 

שיקים למשמרת- מה זה שיק דחוי?

לפני שנבין מה זה אומר שיק דחוי למשמרת, נבין מה הוא שיק דחוי. שיק דחוי הוא למעשה שיק שתאריך הפדיון שלו נקבע מראש למועד מאוחר יותר. כלומר, התשלום לא יהיה מיידי. תשלום על ידי שיקים דחויים, למעשה מגן על הלקוחות. באופן כזה, הלקוח יכול לשלוט על מועד התשלום. במקרים חמורים בהם הסחורה או השירות עליו הלקוח שילם לא הגיעו, או שהגיעו פגומים, הלקוח יוכל לבטל את השיק שלו במידה ומועד הפרעון של השיק טרם הגיע. חשוב להבין ששיק דחוי הוא חלק מהמחזור העסקי שלכם. 

שיק דחוי למשמרת- אילו בעיות גורם תשלום בשיק דחוי לעסק?

כפי שציינו קודם, תשלום בשיקים בכלל, ובשיקים דחויים בפרט, הוא טוב יותר ללקוח אך פחות טוב לעסק. תשלום בשיקים, יכול לגרום לשתי בעיות משמעותיות עבור העסק. הבעיה הראשונה והמרכזית היא פגיעה בתזרים המזומנים התקין של העסק. על ידי כך, העסק לא יוכל להתקדם ולא יוכל לעמוד במטרות ויעדים בגלל הגבלות פיננסיות. הבעיה השניה, היא הטרחה בהחזקת השיק. כאשר יש בידכם שיק, תמיד יש את החשש שהוא יאבד או במקרים חמורים ייגנב. ישנם מקרים בהם יכול להגרם לשיק נזק פיזי כלשהו ואז לא יהיה ניתן לממש אותו וזה יגרור בעיות עם הלקוח ורדיפה אחריו בשביל התשלום. אף אחד לא רוצה לקחת את הסיכון בו יעלם לו שיק על סך עשרות אלפי שקלים. לכן במקרים כאלה יש פתרון- שיקים למשמרת. 

מה זה שיקים למשמרת?

שיקים למשמרת, היא בעצם הפקדת שיקים בבנק לצורך שמירה. כפי שציינו קודם, כאשר יש בידכם שיק רגיל או שיק דחוי, יש את הסכנה שמשהו יקרה לו. אם זהו שיק בסכומים גבוהים, תמיד יש את הפחד שהוא ייגנב. כמו כן, השיק יכול להעלם או יכול להגרם לו נזק פיזי. בכל מקרה, הדבר יכול להוביל לכך שאתם תפסידו סכומים גבוהים של כסף בגלל שהלקוח רצה לשלם בשיק. לכן, הבנקים מציעים שירות של שיקים למשמרת. למעשה, אתם מפקידים את השיק שברשותכם לידי הבנק והבנק שומר שלא יקרה לשיק כלום. השירות כרוך בעמלה. העמלה משתנה בין הבנקים השונים, אך ברוב המקרים תנוע בין עשרה לשנים עשר שקלים. 

שיק דחוי למשמרת- מה הקשר בין שיק דחוי לניכיון שיקים?

כפי שציינו, בעיה נוספת של תשלום על ידי שיקים, מלבד החשש שיקרה משהו לשיק, היא הפגיעה בתזרים המזומנים התקין. לכן, במקרה כזה יש עוד אפשרות העומדת מולכם והיא לבצע ניכיון שיקים. ניכיון שיקים הוא צורת מימון מקובלת, בה בית העסק מקבל את ערכו הכספי של השיק שברשותו. אם יש בידכם שיק דחוי, יכול לעבור זמן רב עד שתוכלו לפרוע אותו וכך תפגעו בתזרים המזומנים של העסק שלכם וזה ימנע מכם להתקדם. על ידי ניכיון השיקים, אתם תוכלו לקבל את ערכו של השיק הדחוי שברשותכם, בכסף מזומן בתשלום מיידי. השירות כרוך בעמלות וריביות. ניתן לבצע ניכיון שיקים על ידי הבנקים או על ידי חברות מימון פרטיות שעובדות בפיקוחו של משרד האוצר. חשוב לציין שהשירות מהיר וקל יותר על ידי החברות הפרטיות. 

שיק דחוי למשמרת
פיננס פרו ניקיון צ'קים
פיננס פרו ניקיון צ'קים

חברתינו חרטה על דגלה את המטרה לעזור לעסקים הסובלים מצוואר בקבוק כספי, דחיית תשלומים מידי חודש ועבודה עם ספקים בשיטת שוטף+. בעזרתנו, אתם יכולים לנכות את הצ'ק שלכם ולקבל כסף מוזמן ביד ומיד!חשוב לדעת כי על מנת לבחור חברה טובה שעוסקת בתחום, יש לבחור רק חברה לגיטימית הרשומה ברשם החברות ויכולה לאפשר את ניכיון הצ'ק בצורה חוקית תוך גביית ריביות הגיוניות המקובלות בשוק הפיננסיים.

התקשרו עכשיו!