קניית צ'קים חוזרים

הכסף שלכם שווה הרבה! טפלו בו אצל אנשי מקצועי ראויים!

קניית צ'קים חוזרים קניית צ'קים חוזרים

תופעת הצ'קים החוזרים היא תופעה שכיחה מאוד. לא סתם אחת הדילמות הקשות ביותר של עסקים רבים, היא האם לאפשר ללקוחות לשלם בצ'קים. מצד אחד, לקוחות רבים מעוניינים לשלם בצ'קים, ומצד שני תשלום בצ'קים הוא סיכון עבור בעל העסק. בעקבות תקופת הקורונה עסקים רבים נכנסו למשברים כלכליים קשים, וצ'קים חוזרים יכולים לגרום להם לפשיטת רגל. בגלל כמות גדולה של צ'קים חוזרים, קניית צ'קים חוזרים הפכה למבוקשת מאוד. מה זה צ'קים חוזרים? כיצד קונים צ'קים חוזרים? על כך במאמר הבא.

 

קניית צ'קים חוזרים- מה הם צ'קים חוזרים?

צ'קים חוזרים, הם למעשה צ'קים שהבנק לא מכבד אותם. כלומר, לא ניתן להשתמש בצ'ק זה והוא לא מתקבל בבנק. יש סיכות שונות שיכולות לגרום להחזרת הצ'ק. הסיבה הנפוצה ביותר היא כשאין כיסוי. כלומר, הצ'ק התקבל על ידי אדם שאין לו מספיק כסף בחשבון והוא לא יכול לכסות את התשלום. סיבה נוספת ונפוצה מאוד, היא תקלה טכנית על גבי הצ'ק. תקלה טענית מתבטאת בטעות כלשהי בפרטים של הצ'ק, לדוגמא- החתימה שמופיעה על גבי הצ'ק לא זהה לחתימה המופיעה בבנק, התאריך שגוי ועוד. סיבה נוספת לצ'קים חוזרים היא כאשר החשבון סגור. כלומר, הצ'ק ניתן מחשבון שנסגר עד למועד פרעון הצ'ק. עוד סיבה היא חשבון מוגבל. חשבון מוגבל הוא חשבון שהבנק הגביל אותו מסיבות כאלה ואחרות. בדרךך כלל כאשר 10 צ'קים חזרו במהלך 12 חודשים, הצ'קים של אותו אדם לא יכובדו על ידי הבנק. סיבה נוספת היא הוראת ביטול- כלומר, הלקוח ביקש לבטל את הצ'ק. הסיבה שלקוחות רבים רוצים לשלם בצ'קים היא כיוון שכאשר התשלום מבוצע על ידי צ'ק, הלקוח יכול לשלוט על כך. במידה והוא קיבל סחורה פגומה לדוגמא, ומועד הפרעון של הצ'ק טרם הגיע, הלקוח יוכל לבטל את הצ'ק. הבנק מחוייב לבטל את הצ'ק בלי לשאול שאלות. עוד סיבה היא שהצ'ק הופך ללא סחיר. כלומר, צ'קים שכתוב עליהם למוטב בלבד והועברו לצד שלישי. 

כל הסיבות הללו, יכולות להיות מכוונות ויכולות להיות טעויות אנוש. בכל מצב מומלץ קודם כל ליצור קשר עם הלקוח ולנסות להבין מולו מדוע הצ'ק חזר. אם הלקוח מתחמק, העסק יכול לפעול נגדו ואף לערב את אגף הגבייה של הוצאה לפועל. 

קניית צ'קים חוזרים- כיצד קונים צ'קים חוזרים?

במקרה שקיבלתם צ'ק שהוחזר, תוכלו ליצור קשר עם עורך דין שיגבה עבורכם את התשלום. אופציה שניה היא לערב את הוצאה לפועל. אופציה שלישית היא ליצור קשר עם חברות מימון פרטיות. חברות המימון הפרטיות יכולות למעשה לקנות את הצ'ק החוזר שברשותכם. קודם כל וודאו שהחברה שאיתה יצרתם קשר עובדת באופן חוקי ובפיקוחו של משרד האוצר. חברות המימון הפרטיות, למעשה מספקות שירות גביית צ'קים חוזרים, חוסכות התעסקות ומסדירות באופן מהיר, מסודר וחוקי את העניין. כפי שציינו קודם השירות של קניית צ'קים חוזרים הוא שירות מבוקש מאוד. 

חשוב להבין שכל הגופים שקונים צ'קים חוזרים לוקחים על עצמם סיכון. שכן, יכול להיות שהם ישלמו כסף על צ'ק ולא יקבלו תמורה. בדרך כלל, כאשר תרצו שיקנו מכם צ'קים חוזרים, תצטרכו לעבור כמה בדיקות. יבדקו אם ניתן לגבות את הצ'ק על ידי הליך משפטי פורמלי. אם התשובה היא כן, יקנו מכם את הצ'קים החוזרים ותקבלו עבור ערכם הכספי כסף מזומן בתשלום מיידי. אם התשובה היא לא, כנראה שיציעו לכם חלופות אחרות. 

לסיכום, קניית צ'קים חוזרים היא שירות מבוקש מאוד. השירות מתקבל על ידי חברות מימון פרטיות. תחילה החברות יבדקו את הצ'קים החוזרים ואז יחליטו האם לקנות אותם או לא. 

קניית צ'קים חוזרים
פיננס פרו ניקיון צ'קים
פיננס פרו ניקיון צ'קים

חברתינו חרטה על דגלה את המטרה לעזור לעסקים הסובלים מצוואר בקבוק כספי, דחיית תשלומים מידי חודש ועבודה עם ספקים בשיטת שוטף+. בעזרתנו, אתם יכולים לנכות את הצ'ק שלכם ולקבל כסף מוזמן ביד ומיד!חשוב לדעת כי על מנת לבחור חברה טובה שעוסקת בתחום, יש לבחור רק חברה לגיטימית הרשומה ברשם החברות ויכולה לאפשר את ניכיון הצ'ק בצורה חוקית תוך גביית ריביות הגיוניות המקובלות בשוק הפיננסיים.

התקשרו עכשיו!