קניית מט"ח באשראי

הכסף שלכם שווה הרבה! טפלו בו אצל אנשי מקצועי ראויים!

 

בעידן שבו אפשר לקנות הכל באמצעות כרטיס אשראי, אין שום סיבה שלא ניתן יהיה לקנות באמצעותו גם שירותים פיננסיים כמו מטבע חוץ. אם עד לפני מספר שנים, היה כרוך התהליך של רכישת מט"ח בהוצאת כסף מזומן מהבנק והחלפתו בצ'יינג', היום ניתן להגיע לצ'יינג' עם כרטיס אשראי ולבצע קניית מט"ח באשראי – מזומן תמורת גיהוץ כרטיס אשראי. ובכל זאת, לנוחות הזאת יש השלכות ולכן האופציה הזאת לא מתאימה בכל מקרה.

קניית מט"ח באשראי

באילו מקרים נכון לקנות מט"ח באשראי?

הסיבה שמלכתחילה אנשים רבים מעדיפים את האופציה של קניית מט"ח באשראי היא סיבת הנוחות. אין צורך לגשת לבנק, אין צורך להוציא כסף מזומן מהבנק ואין צורך להסתובב עם כמויות גדולות של כסף מזומן – פשוט מאוד ניגשים לצ'יינג' עם כרטיס אשראי, מגהצים אותו על הסכום הרצוי ומקבלים מטבח חוץ במטבע הרצוי. העניין הוא שעסקאות בכרטיס אשראי הן עסקאות הכרוכות בעמלה ועמלה זו יכולה להצטבר לסכומים משמעותיים. כאן למעשה נכנס השיקול האם לקנות מט"ח באשראי או לא. כל עוד מדובר בעסקאות קטנות יחסית של מספר אלפי דולרים, בהחלט אפשר לבצע את קניית המט"ח באמצעות כרטיס אשראי וגם זה מתוך ידיעה ברורה שאתם תשלמו מעט יותר שקלים על כל דולר והכוונה היא לאגורה או שתיים על כל דולר. יחד עם זאת, אם אתם מתכוונים להחליף סכום גדול של מט"ח בהיקף של עשרות או מאות אלפי דולרים, גובה עמלת האשראי יכולה כבר להצטבר לסכומים גבוהים שאין שום הצדקה להוציא אותם.

 

היכן ניתן לקנות מט"ח באשראי?

ובכן, היום ניתן לבצע את הפעולה של קניית מט"ח באשראי כמעט בכל צ'יינג' ובכל בנק. המדובר על פרוצדורה צרכנית די שגרתית, אותה אנשים מבצעים בכל יום לצורך נסיעה לחו"ל או ביצוע עסקאות אחרות במטבע חוץ. ובכל זאת, מאחר וגם כך מתווספת לעסקה עמלת האשראי, כדאי וחשוב לוודא שאתם קונים את המט"ח בשער אטרקטיבי עד כמה שניתן. אם אתם צריכים לשאת בעלות עמלת האשראי אז מן הראוי שזה יבוא לידי ביטוי בשער מט"ח אטרקטיבי יותר עבורכם. יחד עם זאת, חשוב להבין שהבחירה לקנות באשראי היא בחירה שלכם ושמבחינת הצ'יינג' אתם יכולים לבחור גם אחרת ולהגיע עם כסף מזומן להחלפה. זאת הסיבה שהצ'יינג' אינו לוקח על עצמו וגם לא יכול לקחת על עצמו את עמלת האשראי, שיכולה למעשה לנטרל את כל המרווח שלו על העסקה.

איך מבצעים ניכיון צ'קים
פיננס פרו ניקיון צ'קים
פיננס פרו ניקיון צ'קים

חברתינו חרטה על דגלה את המטרה לעזור לעסקים הסובלים מצוואר בקבוק כספי, דחיית תשלומים מידי חודש ועבודה עם ספקים בשיטת שוטף+. בעזרתנו, אתם יכולים לנכות את הצ'ק שלכם ולקבל כסף מוזמן ביד ומיד!חשוב לדעת כי על מנת לבחור חברה טובה שעוסקת בתחום, יש לבחור רק חברה לגיטימית הרשומה ברשם החברות ויכולה לאפשר את ניכיון הצ'ק בצורה חוקית תוך גביית ריביות הגיוניות המקובלות בשוק הפיננסיים.

התקשרו עכשיו!