כמה עולה להפקיד צ'ק דחוי

הכסף שלכם שווה הרבה! טפלו בו אצל אנשי מקצועי ראויים!

היום על כל פעולה קטנה צריך לשלם, אין מה לעשות אלו התנאים בארץ ובעולם. אם אתם עסקים קטנים או גדולים אתם בוודאי מכירים את המונח "צ'ק דחוי", מונח שיכול להלחיץ מאוד אנשי עסקים בתקופה הזאת. כאשר אתם מקבלים צ'ק דחוי קיימות מולכם שתי אפשרויות, הפקדת צ'ק דחוי או ניכיון צ'ק, מה עדיף לכם?

כמה עולה להפקיד צ'ק דחוי – האם זה משתלם?

הפקדת צ'ק דחוי עולה כסף, אפילו אם זה נשמע קצת מוזר ככה עובדים כל הגופים הבנקאיים והחוץ בנקאיים. בשביל לדעת כמה עולה להפקיד צ'ק דחוי עליכם לוודא זאת מול הבנק שלכם. אנו נציג בפניכם את הכדאיות של העסקה. בדרך כלל העמלה אותה תיקח הבנק עבור הפקדת צ'ק דחוי היא בסביבות העשרה שקלים עד שנים עשר שקלים. תוכלו להפקיד את הצ'ק הדחוי באופן פיזי או דרך האפליקציה.

עומדת בפניכם דילמה, להשאיר את הצ'ק הדחוי בבית (לרוב מדובר על כמות גדולה) הסיכוי לאובדן וגניבה גדול, או להפקיד את כל כמות הצ'קים בבנק בעלות יחסית לא משתלמת. כמו כן, יש לעקוב אחרי כל הצ'קים בכדי לא לשכוח להפקיד אותם במועד. עליכם להחליט מה יותר משתלם לכם, זאת לפי האופי שלכם, אך יש פתרון נוסף: ניכיון שיקים.

כמה עולה להפקיד צ'ק דחוי – ניכיון צ'קים

ניכיון שיקים הוא למעשה הפקדה של הצ'ק הדחוי בתמורה לסכום הצ'ק מיידית. זאת אומרת שאם פניתם לחברת ניכיון שיקים עם צ'קמה מחיר הפקדת ציק דחוי? דחוי בסכום 15,000 ש"ח, החברה תעניק לכם לאחר הבדיקות 15,000 ש"ח ותגבה עמלה עבור "ההלוואה". בתמורה לוקחת חברת ניכיון הצ'קים את ההמחאה אליה ופודה אותה בתאריך שנקבע.

לניכיון צ'קים יתרונות רבים, בראש ובראשונה אתם מקבלים את הכסף במיידי, כלומר יש סיבה לכך שהחלטתם להמיר את הצ'ק במזומן כעת ולא לחכות למועד שנקבע. פעולה זו פופולרית בקרב עסקים שרוצים שלא לפגוע בתזרים המזומנים של העסק. היתרון הנוסף הוא שקט נפשי מוחלט, הכסף שלכם נמצא בבנק או הועבר לספקים ואין צורך לחכות עד למועד הצ'ק הדחוי. ויתרון אחרון גם מתקשר לשקט נפשי והוא שלעיתים צ'קים דחויים יכולים לקבל סירוב בהתאם למצבו בבנק של נותן ההמחאה. כל עוד בבדיקה של חברת הניכיון נמצאתם זכאים להמרת הצ'ק במזומן, אתם את שלכם קיבלתם.

ישנם סעיפים שונים בכל הנוגע לאדם אשר הציע צ'ק דחוי לבעל עסק בתמורה כלשהי כאשר ידע כי החשבון שלו לא מאפשר לבעל העסק לפדות את הצ'ק במועד שנקבע. כאשר מדובר על טעות ישנן השלכות שונות, אך כאשר נעשה המעשה במזיד ההשלכות יכולות להגיע לקנס כספי או מאסר אפילו.

כמה עולה להפקיד צ'ק דחוי לעומת ניכיון צ'קים

כפי שציינו, המחיר להפקדת צ'קים דחויים משתנה ממקום למקום. כמו כן גם ניכיון צ'קים. ניכיון צ'קים תוכלו לעשות דרך הבנק או גופי מימון פרטיים אשר מאושרים ומפוקחים על ידי משרד האוצר. בכדי לבחון את ההצעה הטובה ביותר עליכם לשקול גם את הפן הכלכלי של העלויות הכרוכות בביצוע הפעולה, וכמו כן את הדחיפות שיש לכם לסכום הצ'ק.

בסופו של דבר העלויות אינן בעלות פער משמעותי, אך כאשר מדובר על הפקדת צ'ק דחוי הפעולה יותר מסורבלת ונדרש מעקב. כאשר אתם פונים אל חברת ניכיון צ'קים ברגע שסיימתם את העסקה אתם משוחררים מכל עול בנוגע לאותו צ'ק דחוי. ניכיון צ'קים הציל, מציל ויציל עסקים רבים אשר נמצאים בקריסה, במיוחד בתקופה הזאת.

 

פיננס פרו ניקיון צ'קים
פיננס פרו ניקיון צ'קים

חברתינו חרטה על דגלה את המטרה לעזור לעסקים הסובלים מצוואר בקבוק כספי, דחיית תשלומים מידי חודש ועבודה עם ספקים בשיטת שוטף+. בעזרתנו, אתם יכולים לנכות את הצ'ק שלכם ולקבל כסף מוזמן ביד ומיד!חשוב לדעת כי על מנת לבחור חברה טובה שעוסקת בתחום, יש לבחור רק חברה לגיטימית הרשומה ברשם החברות ויכולה לאפשר את ניכיון הצ'ק בצורה חוקית תוך גביית ריביות הגיוניות המקובלות בשוק הפיננסיים.

התקשרו עכשיו!