מה זה ניכיון שיקים – המדריך המלא

הכסף שלכם שווה הרבה! טפלו בו אצל אנשי מקצועי ראויים!

ניכיון שיקים הוא הליך שיכול להתבצע על ידי שני גורמים עיקריים, הבנקים וחברות מימון פרטיות. מלבד לחברות אלו, כל מקום אשר יציע לכם שירותי ניכיון צ'קים צריך לגרום לכם להרים גבה. אם נסתכל על התהליך מבחינה של עסק קטן, או אפילו אדם פרטי שרוצה לקבל את השירות עבור צ'ק בסך 500 ש"ח, ההפסד לא יהיה קריטי. מצד שני, כאשר מדובר על סך צ'קים המגיע ל-500 אלף שקל עליכם לשקול היטב ממי אתם מקבלים שירות.

מה זה ניכיון שיקים?

בתי עסק רבים מתקשים לעמוד בתזרים מזומנים תקין בשל התקופה ובשל מצב העסק שלהם. רבים מבתי העסק עובדים מול שיקיםאיך מבצעים ניכיון צ'קים דחויים עבור סחורה או שירות שבית העסק משלם עבורו. במקרים בו בעל העסק נדרש בסכום הנקוב בצ'ק על מנת לאפשר תזרים מזומנים תקין, או כל סיבה אחרת, הוא רשאי לפנות לבנקים או לחברת מימון פרטי במטרה לבצע הליך ניכיון צ'קים.

המטרה של תהליך ניכיון צ'קים הוא להסב את הצ'ק הדחוי לכסף זמין. על בעל העסק לבחור בגוף המימון, או הבנק או חברת מימון פרטית, אותו גורם מוודא את פרטי נותן הצ'ק, ולאחר קבלת האישור תקבלו את הכסף בתמורה לצ'ק הדחוי ובנוסף לעמלות.

מה זה ניכיון שיקים בנקאי?

תהליך ניכיון צ'קים זהה בין חברות המימון הפרטיות לעומת הבנקים, עם זאת כאשר תנסו לברר מה זה ניכיון שיקים בנקאי, אתם תעמדו מול בירוקרטיה הרבה יותר נוקשה וארוכה. זהו למעשה החיסרון העיקרי של הגופים הבנקאיים, זמן ההמתנה עד לקבלת מענה עבור השירות. הבנק לא מאשר כל צ'ק דחוי מחשש שמדובר על צ'ק ללא כיסוי בסופו של דבר. מצד שני, כאשר מדובר על גוף מימון פרטי הבירוקרטיה הרבה יותר חלקה ופשוטה, החברה נותנת מענה באופן מהיר יותר, עדיין בודקת את הפרטים אך לוקחת יותר סיכון על עצמה מאשר הבנקים.

מה זה ניכיון שיקים שלא על פי חוק?

כאשר אתם רוצים להסב צ'ק דחוי לכסף מזומן על ידי חברת מימון או גוף בנקאי עליכם לאמת את כל הפרטים הנדרשים. ברגע בו אתם יודעים כי מדובר על צ'ק ללא כיסוי ועדיין החלטתם להתחיל בהליך ניכיון צ'קים, יהיו לכך השלכות משפטיות הכלולות בקנסות ואפילו מאסר. כמו כן, אם אתם הם אלו שבעל הצ'ק רימה, ולכם אין שום קשר לנושא ניתן יהיה לפעול משפטית כנגד אותו אדם.

מלבד לכך, חשוב לדעת כי ניכיון צ'קים הוא הליך שחייב להיות מאושר על ידי משרד האוצר, חברות אשר אינן בעלות אישור ממשרד האוצר צריכות להדליק לכם נורה אדומה. נדגיש, מלבד לחברות מימון פרטיות ישנם גורמים פליליים אשר עוסקים באותו הליך של ניכיון צ'קים, רק באופן לא חוקי, עמלות גבוהות מאוד, ושלא נדבר על הסיכון הכרוך בעסקאות מול גופים כאלו.

לסיכום

תהליך ניכיון צ'קים הוא הליך שלא אמור לגרום לכם יותר מדי כאב ראש, זאת כל עוד אתם פועלים באופן נכון מתחילת התהליך ועד סופו. הדרך החכמה ביותר לפעול היא באמצעות גוף מימון פרטי אמין, גוף אשר לא יגבה לכם עמלות גבוהות כמו בבנקים, גוף אמין ובטוח אשר עובד מול משרד האוצר, וכמובן יש לוודא את כל הפרטים אודות גוף המימון הזה. ההשלכות שיכולות להיות לבחירה לא נכונה יכולות לגרום לכם למועקה נפשית, ומשם גם לפגוע לכם בעסק. לא קשה למצוא גוף מימון פרטי אמין, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לחפש באופן קפדני.

 

מה ההשלכות של שיק ללא כיסוי
פיננס פרו ניקיון צ'קים
פיננס פרו ניקיון צ'קים

חברתינו חרטה על דגלה את המטרה לעזור לעסקים הסובלים מצוואר בקבוק כספי, דחיית תשלומים מידי חודש ועבודה עם ספקים בשיטת שוטף+. בעזרתנו, אתם יכולים לנכות את הצ'ק שלכם ולקבל כסף מוזמן ביד ומיד!חשוב לדעת כי על מנת לבחור חברה טובה שעוסקת בתחום, יש לבחור רק חברה לגיטימית הרשומה ברשם החברות ויכולה לאפשר את ניכיון הצ'ק בצורה חוקית תוך גביית ריביות הגיוניות המקובלות בשוק הפיננסיים.

התקשרו עכשיו!