הלוואות בערבות מדינה או ניכיון צקים?

הכסף שלכם שווה הרבה! טפלו בו אצל אנשי מקצועי ראויים!

השאלה סביב הלוואות בערבות מדינה או ניכיון צקים עולה בדרך כלל כאשר נקלע העסק לבעיה של תזרים מזומנים, ומחפש את דרך המוצא הטובה, המהירה והזולה ביותר עבורו. במקרה זה, עומדים לפני אותו עסק מספר פתרונות אפשריים, שהלוואה וניכיון צ'קים הם שניים מהבולטים ביניהם. מהם פתרונות אלה ומתי עדיף פתרון אחד על האחר? על כך בשורות הבאות.

מהן הלוואות בערבות מדינה?

הלוואות בערבות מדינה הן הלוואות שנותנים הבנקים לעסקים חדשים או קיימים, בכפוף לערבות שמעניקה המדינה להלוואה. בדיוק כמו ערב קרוב משפחה שיכול הלווה להחתים על ההלוואה, כך גם המדינה יכולה להיות ערבה להלוואה, ובמקרה זה רמת הסיכון לבנק יורדת משמעותית מה שמעלה את ההסתברות לכך שיסכים לתת את ההלוואה, ולתת אותה בתנאים טובים יותר.

מהו ניכיון צ'קים?

ניכיון צ'קים הוא מעין הסכם שעושה העסק עם הבנק על יום בחודש בו יוכל העסק לפדות את כל הצ'קים הנמצאים בידיו, ללא קשר לתאריך הנקוב בהם. המשמעות היא שהעסק יכול להציע ללקוחותיו את האפשרות לשלם בצ'ק דחוי למועד מאוחר יותר, ובמקביל להפקיד אותו לבנק באותו היום בו התקבל הצ'ק ובמועד שנקבע מול הבנק, יעביר הבנק את סך הצ'ק הדחוי לחשבון העסק על אף שפדיית הצ'ק בפועל מיועדת להתבצע במועד מאוחר יותר.

אז הלוואות בערבות מדינה או ניכיון צקים?

כפי שניתן לראות, שני הפתרונות מיועדים לסייע לעסק לשמור על תזרים מזומנים חיובי. במידה והעסק נקלע לקשיים, באפשרותו לקחת הלוואה בערבות מדינה ובאפשרותו להסדיר ניכיון צ'קים מול הבנק, ובשני המקרים יעמוד לרשותו כסף בנקודת הזמן העכשווית לצורך המשך התנהלות העסק. הבחירה בין האפשרויות תלויה מאוד בהיקף פעילות הצ'קים בעסק. במידה ומדובר בעסק שהבעיה שלו היא שיש בידיו צ'קים רבים מלקוחות, אך מועד הפדיון שלהם עוד רחוק ולכן הצ'קים אינם מסייעים לו בנקודת הזמן הזאת, הרי שניכיון צ'קים יכול מאוד לסייע. במידה והסדר כזה לא יפתור את הבעיה, ולעסק נדרש סכום כסף מעבר להיקף הפעילות שלו בצ'קים, הרי שהלוואה בערבות מדינה היא הפתרון המתאים.

אם אתם מתלבטים בין שתי האפשרויות, הלוואות בערבות מדינה או ניכיון צקים, כעת אתם לפחות יודעים מהו הפרמטר המרכזי שעל פיו תוכלו לבצע את הבחירה בין שתי האפשרויות. יחד עם זאת, לפני שאתם מקבלים החלטה, כדאי להתייעץ עם הבנק, ובעדיפות עם מלווה עסקי שיבחן את פעילות העסק שלכם ויתאים לכם את הפתרון הטוב ביותר.

פיננס פרו ניקיון צ'קים
פיננס פרו ניקיון צ'קים

חברתינו חרטה על דגלה את המטרה לעזור לעסקים הסובלים מצוואר בקבוק כספי, דחיית תשלומים מידי חודש ועבודה עם ספקים בשיטת שוטף+. בעזרתנו, אתם יכולים לנכות את הצ'ק שלכם ולקבל כסף מוזמן ביד ומיד!חשוב לדעת כי על מנת לבחור חברה טובה שעוסקת בתחום, יש לבחור רק חברה לגיטימית הרשומה ברשם החברות ויכולה לאפשר את ניכיון הצ'ק בצורה חוקית תוך גביית ריביות הגיוניות המקובלות בשוק הפיננסיים.

התקשרו עכשיו!