פריטת שיקים פרטיים

הכסף שלכם שווה הרבה! טפלו בו אצל אנשי מקצועי ראויים!

שיטת תשלומים באמצעות צ'קים, ניתן לומר שהולכת וגוועת תוך שכיום, שלל כרטיסי אשראי, אפליקציות להעברת כספים, כמו גם שיטות תשלום נוחות מכל מקום – הופכות את השיטה לנושנה עוד יותר.

פריטת שיקים פרטיים מלקוחות

עם זאת עדיין ישנם אנשים פרטיים ובעלי עסקים אשר נאלצים לקבל תשלום באמצעות צ'ק וזאת בשל הצורך להתקיים ולהרוויח. כאשר כותבים צ'ק, אחד היתרונות עבור הלקוח הוא היכולת לשלם בצ'ק דחוי תוך דחיית התשלומים למועד מאוחר יותר. בנוסף, בעולם העסקים שיטות תשלום של שוטף פלוס 30 שוטף פלוש 60 ואף מועדים מאוחרים יותר – עלולים לעקב את תזרים המזומנים בעסק ובכל להוביל לקשיים. אז מה עושים? שירות פריטת שיקים פרטיים יכול לסייע לכם לפתור את הבעיה!

פריטת שיקים פרטיים – הדרך לעשות זאת נכון

אם אתם בעלי עסקים, אנשים פרטיים, בעלי משרדים ואפילו חברות ואתם מתמודדים עם תשלומים דחויים אשר ניתנים מלקוחות על ידי שיקים: חשוב שתדעו כי כיום אפשר ליהנות מפתרון אטרקטיבי במיוחד לפדיון מוקדם של הצק.

פעולה של פדיון מוקדם נקראת בעולם הפיננסי: 'פריטת שיקים פרטיים', 'ניקיון צ'קים', כמו גם שיש לפעולה מגוון כינויים, בעוד שרבים מחפשים את הדרך באמצעותה אפשר לבצע את הפעולה בצורה נכונה, חסכנית ויעילה.

אז מה צריך לדעת על פריטת שיקים?

פריטת שיקים פרטיים הוא תהליך אשר מתבצע על ידי חברות העוסקות במימון, במתן הלוואת וייעוץ פיננסי. חברות כאלה (שאינן עובדות בשוק האפור) חייבות להיות לגיטימיות וכאלה אשר מכילות את אנשי המקצוע הנכונים שיוכלו לסייע לכם לפרוט צ'ק באופן מידיי, תוך הקניית ביצוע פעולה חוקית בעת הפריטה, כמו גם גביית עמלות וריביות נמוכות על הפעולה.

מי יכול לבצע פריטת שיקים פרטיים?

חשוב לדעת כי פריטת שיקים פרטיים יכול לבצע כל אחד שיש בידו צק דחוי שניתן לו מאדם פרטי או מגוף מסחרי, תוך שהפעולה תעשה על ידי אותם אנשי מקצוע שיגבו ריביות משתנות על פריטת הצק לכסף מזומן ושליחת הכסף על ידי שליח לכל מקום.

מה אפשר לעשות מלבד פריטת צקים בעת קבלת צ'ק דחוי?

זה נכון, כאשר אתם מקבלים צ'ק דחוי, אתם מיד נמלאים דאגה או אכזבה, שכן ציפתם לפדות את הצ'ק אל חשבון הבנק שלכם כמה שיותר מהר. עם זאת במקרים של קבלת תשלום דחוי: מומלץ להפקיד מיד את הצ'ק למשמרת בחשבון הבנק, כאשר הבנק יפדה את התשלום באופן אוטומטי ובמועד המצוין על גבי הצ'ק.

חשוב לדעת כי במידה ואתם זקוקים לסכום הכסף כמה שיותר מוקדם, חשוב לבחור חברות מקצועיות שמבצעות פדיון מוקדם של הצק ומעבירות אליכם את הסכום במזומן, לכל מקום או אל חשבון בנק שלכם ובכך פוטרות אתכם מחששות ודאגות אודות תשלומים שטרם קיבלתם.

כיצד בוחרים מבין שלל חברות פיננסיות את הטובה ביותר?

כיום, בשל הביקוש הרב של פריטת שיקים פרטיים או עסקיים, ישנן לא מעט חברות המציעות את השירות, תוך גביית עמלה בסכומים שונים או באחוזים שונים אודות הפעולה.

עם זאת כעל מנת לבחור את החברה שיכולה לאפשר לכם שירות והצעה טובה במיוחד, יש לבצע כמה וכמה פעולות ביניהן:

  • השוואת מחירים – בצעו השוואות מחיר בין עמלות שמציעות כמה וכמה חברות על שירות פדיון מוקדם של שיקים, ונסו לבחור את ההצעה האטרקטיבית מכל.
  • קבלת המלצות – נסו לבדוק עם מכרים,  בני משפחה ואף עמיתים לעבודה, כיצד אפשר לפדות את הצק בצורה אמינה ובטוחה, תוך קבלת המלצות אודות חברות פיננסיות איכותיות.
  • בחינת השירותים – בדקו אילו שירותים נוספים יכולה להציע לכם החברה מלבד שירותי פדיון מוקדם. חברות פיננסיות יעניקו גם שירותי הלוואות, ניהול קופות גמל ושלל שירותים הקשורים לתחום הפיננסים.
  • חוקיות – וודאו כי החברה פועלת בצורה חוקית וכי היא רשומה ברשם החברות ונחשבת לגיטימית, שכן השוק האפור מהווה חלק לא קטן בתחום זה.

לסיכום, במידה ואתם רוצים לבצע פריטת שיקים פרטיים בצורה נכונה, יש לבחור את החברה הבטוחה ביותר שתוכל להעניק שלכם שירות אישי, יעיל ומהיר.

פריטת שיקים פרטיים

שימוש בצ'קים מקנה לאדם שרושם את הצ'ק לפעול בכמה דרכים אשר מקנות לו "מרווח נשימה" על ידי רישום תאריך הצק למועד דחוי, חלוקת צ'קים בצורה המתאימה ליכולות הכלכליות, הסבת צקים לשם תשלומים שונים, כמו גם מתן בטחונות ותשלומים מוקדמים בעת הצורך.

פריטת צקים מסחריים

בשל היתרונות והיכולת לבצע תשלומים גמישים באמצעות צ'ק, רבים מהאנשים הפרטיים, החברות ובעלי העסקים אשר מוצאים עצמם בכל חודש עוסקים בהפקדת שיקים דחויים למשמורת בבנק, עד מועד הפירעון שנכתב על גבי הצ'ק, כמו גם שהם מתמודדים עם תשלומים דחויים שמסבכים את חייהם ולא מאפשרים להם לנהל את העסק או את חשבון הבנק בצורה יעילה. בשל כך רבים פונים לקבלת שירות פריטת שיקים שתפקידו לסייע בעת קבלת שיק דחוי.

פריטת שיקים – מה זה אומר ולמי זה מתאים?

בכל הנוגע למושג 'פריטת שיקים', רבים חושבים כי ניכיון שיקים (שזהו שמה השני של הפעולה), שייך למחוזות שאינם לגיטימיים, שאינם חוקיים, כמו גם  שישנה אסוציאציה לשוק אפור. ואכן ישנם כיום גורמים אשר עוסקים בפדיון מוקדם של שיקים, הלוואות ופעולות כספיות  המתבצעות בצורה לא מסודרת או חוקית.

עם זאת לצד גורמים אלה, קיימות חברות חוץ בנקאיות וחברות פיננסיות אשר כן פועלות בצורה חוקית ולגיטימית, תוך מתן שלל מוצרים פיננסים ושירותים חוקיים שיכולים לסייע לרבים מהאנשים הפרטיים ובעלי העסקים, להתנהל נכון יותר.

פריטת שיקים – הכל על ביצוע הפעולה

לגבי אופן הפעולה והדרך בה היא מתבצעת, חשוב להבין כי פריטת צק הוא בעצם פדיון מוקדם של סכומים דחויים שניתנו לבעלי עסקים ולאנשים פרטיים, בעוד שבעל העסק: הלוא הוא הלקוח של חברת הפיננסיים – זקוק לסכום הכסף שהוסב לו בצורה מידית, לכן הוא פונה אל אותן חברות שיכולות להעניק לו פדיון מוקדם של הצ'ק תוך גביית עמלה או גביית אחוז מסוים על הפעולה.

מדוע שמישהו יעשה את זה?

זה נכון, זה נראה מעט מוזר שחברות פיננסיות יסתכנו בפירעון של צ'קים מאנשים שהן לא מכירות, ובכל זאת לחברות מסוג זה משתלם לבצע את הפעולה, תוך שהן קובעות את גובה העמלה שייגבו מהלקוח על פירעון הצק, גם לפי בחינת השיקים והאמינות שלהם, לפי סוג הבנק, שם החשבון, כמו גם שאנשי מקצוע המומחים בתחום: יבצעו את כל הבירורים על מנת לאמוד את אמינות הצ'ק וזאת לפני שהם יאפשרו את השירות ללקוחות עסקיים או פרטיים.

מדוע כדאי להיעזר בשירות פריטת צ'קים?

כאשר אתם מקבלים מספר צקים  דחויים או אם יש לכם ביד שיק על סכום גבוה שאתם חייבים לפדות בהקדם: אתם מחפשים את החברה או את הגוף המתאים שיוכל לסייע לכם לבצע ניכיון ציקים מסחריים  מוקדם. סיוע של חברות לגיטימיות ומקצועיות יעזור לכם בכמה וכמה אופנים ביניהם:

  • פדיון מוקדם  – חברות לפריטת צ'קים יסייעו לכם לקבל את סכום הכסף שנרשם על גבי הצ'ק תוך 24 שעות, במהירות ובטיפול קצר.
  • בדיקת הצ'ק – חברות מקצועיות העוסקות בתחום הפיננסיים יודעות לבצע את כל הבדיקות לווידוא כי הצק אמין וכי יש לו כיסוי. בשל כך תוכלו גם אתם לפעול במידה ואין כיסוי לשיק, וזאת דרך הצינורות המקובלים.
  • משלוח מהיר – כאשר אתם נעזרים בחברות חוץ בנקאיות, אתם יכולים ליהנות ממשלוח של כסף מזומן עד הבית.
  • קבלת כסף מזומן – בזמן ששיקים הנפדים בחשבון הבנק מגיעים היישר לחשבון העובר ושב, פריטת שיקים באופן מקצועי תקנה לכם כסף מזומן שאינו נעלם במינוס, אלא מגיע אליכם במהירות.

פריטת שיקים

לסיכום, פריטת שיקים היא פעולה שחשוב לבצע אם קיבלתם שיקים בסכומים גבוהים שלא ניתן לפדות מיד, תוך יכולת ליהנות משלל יתרונות בעת ביצוע הפעולה.

פריטת צ'קים

 

פריטת צ'קים היא למעשה דרך להפוך צ'קים לכסף מזומן בתשלום מיידי. תקופת הקורונה הביאה עסקים רבים למשברים כלכליים ולמחסור בנזילות מזומנים. במקרים כאלה, אפשר להשתמש בצ'קים דחויים ולהפוך אותם לכסף מזומן וכך לגרום לתזרים מזומנים תקין של העסק. כיצד זה קורה? ומה הם צ'קים דחויים? ריכזנו עבורכם מידע על פריטת צ'קים ומה שזה כולל.

מה הם צ'קים דחויים?

על מנת להבין מה היא פריטת צ'קים, קודם כל נבין מה הם צ'קים דחויים. צ'קים דחויים הם בעצם צ'קים שתאריך הפדיון שלהם נקבע מראש למועד מאוחר יותר. הצ'קים הדחויים למעשה מגנים על הגורם המשלם, שכן, אם השירות או הסחורה עליהם שילם יגיעו פגומים או שלא יגיעו כלל, הוא יוכל לבטל את הצ'ק וכך להימנע מרדיפה בשביל שיחזירו לו את כספו. חשוב להבין שניתן לבטל צ'ק דחוי רק אם מועד הפירעון טרם הגיע.

מהי פריטת צ'קים וכיצד זה קורה?

פריטת צ'קים היא למעשה פעולה בה אדם או עסק מקבל את ערכו הכספי של הצ'ק הדחוי שברשותו ככסף מזומן בתשלום מיידי. פריטת צ'קים, או בשם השני שלה, ניכיון צ'קים, היא פעולה בה יוודאו את הפרטים של נותן הצ'ק והאם יש לצ'ק כיסוי, ואז יחליטו אם לאשר את ניכיון צ'קים או לא.
ניתן לבצע פריטת צ'קים על ידי שני גורמים מרכזיים. הגורם הראשון הוא הבנקים השונים. פריטת צ'קים על ידי הבנקים היא פעולה מסובכת יותר וארוכה יותר. לבנקים יש תנאים רבים ובירוקרטיות רבות. הם מחמירים מאוד ומקפידים על התנאים השונים. במקרים רבים בהם ירגישו שיש סיכון כלשהו לאשר את פריטת הצ'קים הם יחליטו לדחות את הבקשה. כמו כן, העמלות והריביות בבנק בדרך כלל גבוהות והתהליך ארוך מאוד. לכן, במקרים בהם אתם בטוחים שלצ'ק יש כיסוי ושאין סיבה שהבנקים לא יאשרו לכם את ניכיון הצ'ק, תוכלו לפנות אליהם. במקרים אחרים מומלץ לפנות לגורם השני שמבצע פריטת צ'קים- שהוא חברות מימון פרטיות. חברות המימון הפרטיות הן למעשה חברות שפועלות תחת פיקוחו של משרד האוצר ובאישורו .החברות מקבלות מימון ועובדות באופן פרטי. לחברות יש תנאים שונים משל הבנקים והן לוקחות יותר סיכונים, לכן מאשרות פריטת צ'קים עבור יותר אנשים. האפשרות של חברות ניכיון צ'קים פרטיות היא האפשרות הקלה יותר והזולה יותר. התנאים של החברות הפרטיות מחמירים פחות משל הבנקים והתהליך עצמו מהיר יותר. כמו כן, העמלות והריביות נמוכות יותר. החיסרון המרכזי בחברות הפרטיות הוא שיש חברות שפועלות באופן לא חוקי. לכן, לפני שעובדים מול חברה חשוב מאוד לבדוק שיש לחברה אישור של משרד האוצר. שכן, החברות הפרטיות מקבלות מימון ונמצאות תחת פיקוחו של משרד האוצר.

למי זה מיועד?

ישנן סיבות רבות שגורמות לעסקים להגיע למצב של מחסור בתשרים המזומנים התקין. תקופת הקורונה, הגבירה את הקשיים הכלכליים של עסקים רבים וגרמה לכך שעסקים רבים יפשטו את הרגל, במקרים החמורים, או במקרים טובים יותר יגיעו למצב של מחסור בתזרים המזומנים התקין. התופעה הזו מאפיינת בתי עסק קטנים וגדולים כאחד ואפילו תאגידים ואנשים פרטיים. כל אלה, יכולים לבצע פריטה על מנת להמשיך ולשרוד מיום ליום. כל עסק שמתנהל עם צ'קים דחויים יודע שבמקרים רבים הדבר היחיד שיכול לעזור זה להמיר את הצ'ק הדחוי למזומן ולהמשיך את תזרים המזומנים התקין של בית העסק. לכן, אם אתם עובדים עם צ'קים דחויים, תוכלו לבצע פריטת צ'קים במקום לחכות 60 ימים ובמקרים מסוימים אף יותר. כך תוכלו לקבל עוד קצת אוויר לנשימה ולהצליח לשרוד מחודש לחודש.

פריטת שיקים למזומן

פריטת שיקים היא למעשה דרך להפוך שיקים דחויים לכסף מזומן בתשלום מיידי. במקרים בהם יש  מחסור בתזרים מזומנים תקין של בית העסק, אפשר להשתמש בשיקים הדחויים ולהפוך אותם לכסף מזומן. מה היא פריטת שיקים למזומן? כיצד זה קורה? ומה הם שיקים דחויים? על כך ועוד נרחיב במאמר הבא.

מה זה שיק דחוי?

על מנת להבין מה היא פריטת שיקים למזומן, קודם כל נבין מה זה שיק דחוי. שיק דחוי הוא שיק שתאריך הפדיון שלו איננו מיידי. כלומר, תאריך הפדיון נקבע מראש למועד מאוחר יותר. בצורה  כזאת, הלקוח בעצם מגן על עצמו. כך, אם השירות או הסחורה עליו שילם לא יגיעו או שיגיעו פגומים הלקוח יוכל לבטל את השיק הדחוי. כך, הלקוח למעשה מבטיח לעצמו שלא יצטרך לרדוף אחר העסק ששילם לו בשביל שזה יחזיר לו את כספו. ניתן לבטל שיק דחוי רק במצב בו מועד פירעון השיק טרם הגיע. אם מועד הפרעון הגיע, התשלום יבוצע.

מהי פריטת שיקים למזומן וכיצד מתבצעת?

פריטת שיקים במזומן היא למעשה פעולה בה ערכו של השיק מומר לכסף מזומן. כאשר מדובר בשיק דחוי, שמועד פרעונו רחוק, אנשים רבים מעוניינים לבצע פעולה של פריטת השיק למזומן, וכך לקבל את ערכו של השיק בכסף מזומן בתשלום מיידי.

ניתן לבצע פריטת שיקים על ידי שני גורמים מרכזיים- הבנקים השונים או חברות מימון פרטיות.

פריטת שיקים על ידי הבנקים היא פעולה מורכבת יותר. הבנקים לא אוהבים לקחת סיכון בכל הקשור לכסף. לכן, במקרה בו אתם מעוניינים לבצע פריטת שיקים, עליכם לעמוד בכלל התנאים של הבנק לשם כך. לבנקים יש תנאים מחמירים מאוד והם מקפידים על כל תנאי. כמו כן, הבירוקרטיות של הבנק הן מסובכות ובדרך כלל התהליך ארוך. יש לקחת בחשבון שהתהליך כרוך בעמלות וריביות, והעמלות והריביות של הבנק הן גבוהות יותר. אם הבנקים יחשבו שאישור פריטת השיקים יגרום להם להפסד הם לא יאשרו, לכן וודאו מראש שהשיק שבידכם הוא שיק עם כיסוי.

פריטת שיקים למזומן על ידי חברות מימון פרטיות היא פעולה קלה יותר. קודם כל חברות המימון הפרטיות לוקחות יותר סיכונים מהבנקים והתנאים של חברות אלה מחמירים פחות מהתנאים בבנקים. בנוסף לכך, התהליך יהיה מהיר יותר בחברות מימון פרטיות, שכן יש פחות בירוקרטיות. כמו כן, העמלות והריביות שלוקחות חברות המימון הפרטיות נמוכות יותר מהעמלות  והריביות של הבנקים. חברות המימון הפרטיות עובדות תחת פיקוחו של משרד האוצר, כך שאין מה לדאוג.

יש חברות מימון פרטיות שעובדות באופן לא חוקי. לכן, על מנת להמנע מפעולות לא חוקיות שיובילו אתכם להסתבך עם החוק, שכן פריטת שיקים למזומן באופן לא חוקי היא עבירה פלילית, וודאו שהחברה עובדת באופן חוקי. קודם כל תוכלו לוודא אם החברה עובדת באישור של משרד האוצר. כך תוכלו להיות בטוחים שהיא עובדת באופן חוקי.

למי מיועד התהליך של פריטת שיקים למזומן?

כאשר בתי עסק מגיעים למצב של מחסור בתזרים מזומנים תקין, הפעולה הטובה ביותר שהם יוכלו לעשות היא פריטת שיקים דחויים שברשותם למזומן. תופעה של מחסור בתזרים מזומנים תקין, מאפיינת בתי עסק קטנים וגדולים כאחד ואפילו תאגידים ואנשים פרטיים. כל עסק שמתנהל עם שיקים דחויים יודע שבמקרים רבים הדבר היחיד שיכול לעזור זה להמיר את השיק הדחוי למזומן ולהמשיך את תזרים המזומנים התקין של בית העסק. לכן, אם אתם עובדים עם שיקים דחויים, תוכלו לבצע פריטת שיקים. כך תוכלו לקבל עוד קצת אוויר לנשימה ולהצליח לשרוד מחודש לחודש.

פיננס פרו ניקיון צ'קים
פיננס פרו ניקיון צ'קים

חברתינו חרטה על דגלה את המטרה לעזור לעסקים הסובלים מצוואר בקבוק כספי, דחיית תשלומים מידי חודש ועבודה עם ספקים בשיטת שוטף+. בעזרתנו, אתם יכולים לנכות את הצ'ק שלכם ולקבל כסף מוזמן ביד ומיד!חשוב לדעת כי על מנת לבחור חברה טובה שעוסקת בתחום, יש לבחור רק חברה לגיטימית הרשומה ברשם החברות ויכולה לאפשר את ניכיון הצ'ק בצורה חוקית תוך גביית ריביות הגיוניות המקובלות בשוק הפיננסיים.

התקשרו עכשיו!