ניכיון שיקים במזכרת בתיה

הכסף שלכם שווה הרבה! טפלו בו אצל אנשי מקצועי ראויים!

 

ניכיון שיקים במזכרת בתיהעובדים עם שיקים על בסיס קבוע? אולי קיבלתם צ'ק שאתם רוצים לפדות כבר עכשיו אבל הצ'ק דחוי למועד מאוחר יותר, מאוחר מדי מבחינתכם? אם זה המצב, אתם רוצים להכיר את השירות של ניכיון שיקים. מה זה אומר ניכיון שיקים? האם מסירת צ'ק לספק השירות מאפשרת לכם לקבל את הסכום הנקוב בצ'ק כאן ועכשיו במזומן? מה ההיגיון בשירות מבחינת ספק השירות? מהו מקור הרווח של ספק השירות? האם יש מגבלה בסכום הצ'ק שניתן לפדות במסגרת השירות? מי מספק שירות ניכיון שיקים במזכרת בתיה? את כל התשובות לכל השאלות ועוד, תוכלו למצוא ממש כאן בשורות הבאות.

 

אז מה זה בכלל ניכיון שיקים במזכרת בתיה?

ובכן, עבודה עם שיקים היא עבודה שיכולה להיות מעט מלחיצה ומחייבת תמיד לשמור את היד על הדופק. על כך אפשר להוסיף גם את הפרקטיקה של מתן צ'ק דחוי. אתם מספקים את המוצר או השירות שלכם היום, אבל הצ'ק שקיבלתם בתמורה צפוי להיפדות במועד מאוחר יותר, בעוד שבוע, חודש, חודשיים או יותר. במצב זה, עסקים רבים נכנסים למערבולת של קושי תזרימי, לעיתים ברמה שמחייבת אותם ליטול הלוואות יקרות ובמקרים מסוימים, התנהלות לא נכונה עם שיקים יכולה להוביל גם לקריסה של העסק. שירות ניכיון שיקים הוא שירות שמאפשר לכם לפדות היום את הצ'ק הדחוי שקיבלתם ולא משנה לאיזה מועד ניתן הצ'ק. כל שעליכם לעשות הוא להגיע לספק שירות ניכיון שיקים במזכרת בתיה, למסור לו את הצ'ק, הספק יבצע בדיקות משלו בכדי לבחון את הצ'ק ואת החשבון שעומד מאחוריו וייתן לכם את הסכום הנקוב בצ'ק במזומן, כאן ועכשיו, כמובן בניכוי עמלה. לכשיגיע מועד הפירעון של הצ'ק, יפקיד אותו ספק השירות בחשבונו. אתם את הכסף שלכם כבר קיבלתם היום. במילים אחרות, שירות ניכיון שיקים מאפשר לכם לקבל היום את הסכום הנקוב בשיקים, שאלמלא השירות הייתם יכולים לפדות רק במועד פירעון הצ'ק וכידוע, מועד זה יכול להיות די רחוק, לעיתים רחוק מדי.

 

מהי העמלה הנגבית ובעבור מה היא נגבית?

ניכיון צ'קים במזכרת בתיהעמלת ניכיון שיקים משתנה בין ספק לספק ובין צ'ק לצ'ק. ככלל, עמלת הניכיון נקבעת על פי שני גורמים מרכזיים:

  • תאריך הצ'ק– ככל שתאריך הפירעון של הצ'ק רחוק יותר, כך העמלה תהיה גבוהה יותר
  • הסכום הנקוב – ככל שהסכום הנקוב בצ'ק יהיה גבוה יותר, כך העמלה האבסולוטית תהיה גבוהה יותר

שיעור העמלה בקרב ספקי שירות ניכיון שיקים במזכרת בתיה, נע בדרך כלל בין 1% ל-3% חודשי, תלוי בספק אצלו אתם בוחרים לנכות את הצ'ק ובתאריך הפירעון של הצ'ק. מן הסתם, ככל שסכום הצ'ק גבוה יותר, כך גובה העמלה באחוזים ישקף סכום גבוה יותר בשקלים ולכן העמלה האבסולוטית שתשלמו עבור השירות תהיה גבוהה יותר, על אף ששיעור העמלה יהיה זהה. אם אתם איך משפיע תאריך הפירעון על גובה העמלה, אז התשובה היא כזאת: שיעור העמלה שאותו ציינו לעיל הוא חודשי, כלומר עבור כל חודש שעובר מיום ניכיון הצ'ק ועד יום הפירעון שלו בבנק. ככל שהתאריך רחוק יותר, כך עוברים יותר חודשים שבכל אחד מהם חלה העמלה. עבור צ'ק שמועד הפירעון שלו הוא לעוד שלושה חודשים, מדובר בעמלה שיכולה להגיע גם ל-9%.

הדרך הטובה ביותר להסתכל על שירות ניכיון שיקים במזכרת בתיה ובכלל היא לראות את השירות כמעין שירות הלוואה. ספק השירות נותן לכם היום סכום כסף מזומן ביד. את הכסף הוא יקבל בחזרה כאשר יגיע מועד פירעון השיק שמסרתם לו. פרק הזמן שעובר בין שני האירועים האלה הוא למעשה תקופת ההלוואה והעמלה הנגבית מכם היא הריבית על ההלוואה.

 

ומה קורה אם הצ'ק חזר או בוטל?

שירות ניכיון שיקים במזכרת בתיההתנאים בהם מסופק שירות ניכיון שיקים במזכרת בתיה משתנים בין ספק לספק. ישנם ספקים שמרגע שהעסקה אושרה על ידם, הם ימסרו לכם את הערך הנקוב של השיק בניכוי עמלה ובזה נגמר הסיפור מבחינתכם. במידה והצ'ק בוטל או חזר, הם כבר יטפלו בכך. ספקים אלה עורכים בדיקה יסודית לפני שהם מאשרים את הצ'ק, בדרך כלל באמצעות ספקי מידע פיננסי שמספקים להם מידע אודות נותן השיק החתום עליו (האם הוא לקוח מוגבל בבנק, מה דירוג האשראי שלו וכן הלאה). ספקים אחרים מתנים את העסקה כולה בכך שהצ'ק ייפדה בצורה חלקה. במקרים אלה, במידה והצ'ק חזר או בוטל, תידרשו להחזיר את הכסף שניתן לכם בתוספת ריבית ולהתמודד עם נותן צ'ק בעצמכם. לא תמיד, ספק שלוקח על עצמו את האחריות בהכרח גם גובה עמלה גבוהה יותר. ישנם ספקים המעניקים שירות מלא פשוט מכיוון שהם יכולים וזה משתלם להם ואת הספקים האלה אתם רוצים למצוא – ספקי שירות ניכיון שיקים במזכרת בתיה שייקחו מכם את הצ'ק, יתנו לכם את הכסף המגיע לכם במזומן ויפטרו אתכם מכל התהליך הלאה.

 

ניכיון שיקים במזכרת בתיה – האם זה חוקי והאם זה בטוח?

התשובה היא בהחלט כן. שירות ניכיון שיקים הוא שירות ישן ומוכר. חברות ועסקים משתמשים בשירות זה כבר שנים ארוכות אם כי בעבר סופק שירות זה על ידי הבנקים בלבד וכיום הוא מסופק על ידי מגוון רחב של ספקי אשראי חוץ בנקאיים, כמובן על פי חוק. לשאלה האם זה בטוח, לא יכולה להיות תשובה אחרת מלבד בטוח לגמרי. מדוע? מכיוון בתהליך של ניכיון שיקים במזכרת בתיה, אתם לא לוקחים על עצמכם שום סיכון, אלא דווקא מעבירים את הסיכון לידיו של ספק השירות. מרגע שקיבלתם את הכסף שלכם במזומן, נסגר מבחינתכם המעגל למעשה ולא קיים עוד סיכון. ספק השירות הוא זה שכעת מתמודד עם הסיכון והוא גם ידע להתמודד איתו במידה והסיכון אכן יתממש, אבל אתם מבחינתכם יכולים להיות לגמרי רגועים – המדובר בשירות בטוח לגמרי.

 

ובכל זאת, לא צריך לבדוק אצל מי מנכים שיקים?

ניכיון צקים במזכרת בתיה

התשובה היא בהחלט כן. אתם בהחלט רוצים לוודא שאתם עובדים עם גורם מקצועי, בעל מוניטין ומוכר ולבטח לא עם גורם שעולה אצלכם חשש לגבי המהימנות שלו, האמינות שלו או חוקיות העבודה שלו. אין צורך להרחיק לכת עד כדי משפחות פשע, אבל אתם בהחלט רוצים לוודא שאתם עובדים עם גורם מוכר, מבוסס, מהימן ולבטח לא כזה שאתם לא מרגישים בטוחים להתנהל מולו. מעבר לזה אתם בטוחים לחלוטין. זכרו שמדובר בשירות נפוץ ושכיח מאוד. עסקים רבים בכל רחבי הארץ נעזרים בשירות זה על בסיס קבוע ובסכומים גבוהים מאוד, כך שיהיה לכם די קל למצוא לפחות כמה ספקים מוכרים ומהימנים של שירות ניכיון שיקים במזכרת בתיה.

בשלב הזה, מה שנותר לכם לעשות הוא לבחון את גובה העמלה ובהחלט להתמקח ולבצע השוואת מחירים בין ספקים שונים. בהשוואת המחירים שימו לב לפרטים הקטנים, להתחייבות או אי ההתחייבות של הספק להתמודד עם הצ'ק בכל מקרה, גם אם הצ'ק חוזר, לשיעור העמלה החודשי ולתנאים שיכולים להיות חריגים ואתם רוצים לדעת עליהם מראש. גם בהיבט הזה, ככל שתקפידו לפנות לגורם יותר מוכר ובעל מוניטין, כך תוכלו להיות בטוחים שהעסקה מבוצעת בצורה יותר חלקה ובלי מילים קטנות שאף אחד לא אוהב.

פיננס פרו ניקיון צ'קים
פיננס פרו ניקיון צ'קים

חברתינו חרטה על דגלה את המטרה לעזור לעסקים הסובלים מצוואר בקבוק כספי, דחיית תשלומים מידי חודש ועבודה עם ספקים בשיטת שוטף+. בעזרתנו, אתם יכולים לנכות את הצ'ק שלכם ולקבל כסף מוזמן ביד ומיד!חשוב לדעת כי על מנת לבחור חברה טובה שעוסקת בתחום, יש לבחור רק חברה לגיטימית הרשומה ברשם החברות ויכולה לאפשר את ניכיון הצ'ק בצורה חוקית תוך גביית ריביות הגיוניות המקובלות בשוק הפיננסיים.

התקשרו עכשיו!