משיכת שיק מזומן – ניכיון שיקים

הכסף שלכם שווה הרבה! טפלו בו אצל אנשי מקצועי ראויים!

משיכת שיק מזומן נשמע בגדר חלום, במיוחד כאשר מדובר על צ'ק דחוי שיושב לכם כבר שבועות בארון. אם אתם לא מעוניינים להשאיר צ'קים דחויים בבית מחשש לגניבה או לאובדן, אם התזרים מזומנים שלכם לא תקין, ניכיון שיקים הוא הפתרון עבורכם. ניכיון שיקים מאפשר לכם משיכת שיק מזומן בזמן קצר וללא צורך לצאת מהבית.

משיכת שיק מזומן – יתרונות

אוקיי, יש יתרון אחד בולט של ניכיון שיקים על ידי משיכת שיק מזומן, והוא האפשרות להמשיך לתפעל את העסק על ידי שיפור מיידיאיך מושכים שיק מזומן של תזרים מזומנים. בדרך זו תוכלו להמשיך לעבוד מול הספקים שלכם ללא צורך לדאוג בכך שהשיקים שלכם יחזרו והחשבון שלכם יוגבל.

ברגע בו אתם הופכים את הצ'ק הדחוי למזומן, אין זו פוגע לכם במסגרת האשראי, הכסף למעשה מיד נמצא בחשבון שלכם ללא שום פגיעה על חשבונכם. כמו כן, הזמינות בה אתם מקבלים את הכסף לחשבון שלכם היא בדרך כלל היתרון הגדול. בן אדם שמגיע למצב בו הוא רוצה להמיר צ'ק דחוי למזומן כנראה שצריך את הכסף באופן מיידי, דרך הבנקים קשה בדרך כלל להגיע לזמינות כזו גבוהה, ולכן אנו ממליצים לפנות לחברות מימון פרטיות. מרגע בו אתם עוברים תהליך של ניכיון שיקים הרבה יותר קל לכם לקבל שליטה מלאה על הניהול הפיננסי שלכם.

משיכת שיק מזומן – איך זה עובד?

התהליך ממש פשוט, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להגיע לגוף בנקאי או לחברת ניכיון שיקים פרטית עם הצ'קים הדחויים. ניתן להגיע באופן פיזי או דרך האתר והאפליקציה יש אפשרות לסרוק את הצ'ק הדחוי. לאחר שאתם באתר עליכם להגיש בקשה לניכיון צ'קים תחת "צ'קים דחויים". לאחר מכן אותו גוף מולו אתם עובדים צריך לעשות את הבחינה שלו לטיב העסקה, ייתכן והצ'ק לא יאושר במקרה בו יש סיכוי לצ'ק ללא כיסוי. ברגע בו קיבלתם את האישור תקבלו את גובה הריבית אותה תשלמו עבור השירות, זאת בהתאם לגוף מולו אתם עובדים ולגובה העסקה. הריבית תנוכה מתשלום המזומן, לאחר מכן התשלום יעבור לחשבון שלכם בפעימה אחת.

משיכת שיק מזומן – האם זה חוקי?

תהליך משיכת שיק מזומן הוא תהליך חוקי ברוב המקרים. מה הכוונה ברוב המקרים? הכוונה ששוק זה יכול להיות מעט פרוץ. על פי

הערכות 80% מחברות הניכיון והבנקים בארץ עובדים עם אישור של משרד האוצר, יתר החברות נמצאות במקום אפור בו אין פיקוח של משרד האוצר, מדובר כמובן על עבירה משפטית שיש להימנע מיצירת קשר אליה. כמו כן, חלק מה-20% עובדים בשוק האפור, מקום אליו לא תרצו להיכנס. ניכיון צ'קים הוא פיתרון חוקי לצ'קים דחויים ולאשראי, פיתרון אטרקטיבי נוח ובהחלט מסייע לעסקים רבים.

כמה זה עולה לי?

ניכיון שיקים הוא תהליך שפותר לכם הרבה בעיות, אך גובה גם ריבית בתמורה. המחירים משתנים בהתאם למקום ממנו אתם בוחרים לקבל את השירות. רוב המקרים הבנק הוא הקפדני ביותר, וגם בעל עמלות יקרות יחסית. רוב בתי העסק והלקוחות שצריכים כסף מזומן מיידי יעדיפו לפנות לחברות ניכיון פרטיות אשר מציעות הליך בירוקרטי פשוט יותר ומהיר, זאת בתמורה לריבית נמוכה משל הבנקים בדרך כלל. כאשר אתם בוחרים חברה פרטית לניכיון שיקים עליכם בראש ובראשונה לוודא אם קיים פיקוח עליה מצד משרד האוצר, ללא פיקוח אין לעבוד מול החברה הזאת. לאחר בחינה שהחברה עומדת בכל התקנים החוקיים תוכלו לבצע סקר מחירים בכדי לבחור את השירות האמין והמשתלם ביותר.

 

פיננס פרו ניקיון צ'קים
פיננס פרו ניקיון צ'קים

חברתינו חרטה על דגלה את המטרה לעזור לעסקים הסובלים מצוואר בקבוק כספי, דחיית תשלומים מידי חודש ועבודה עם ספקים בשיטת שוטף+. בעזרתנו, אתם יכולים לנכות את הצ'ק שלכם ולקבל כסף מוזמן ביד ומיד!חשוב לדעת כי על מנת לבחור חברה טובה שעוסקת בתחום, יש לבחור רק חברה לגיטימית הרשומה ברשם החברות ויכולה לאפשר את ניכיון הצ'ק בצורה חוקית תוך גביית ריביות הגיוניות המקובלות בשוק הפיננסיים.

התקשרו עכשיו!