מערכות ניהול מלאי ורכש – עושה סדר וחוסכת בהוצאות !

הכסף שלכם שווה הרבה! טפלו בו אצל אנשי מקצועי ראויים!

יש לכם עסק? אתם בוודאי מבינים כי אתם מוכרחים תמיד לחשוב היכן תוכלו לחסוך. אם ההוצאות גוברות על ההכנסות של העסק, בתוך זמן קצר יהיה עליכם לסגור אותו. כך שאם לא תפעלו במהירות, יכול להיות כי שעון החול יתחיל להלחיץ אתכם במיוחד. לשמחתכם יש לא מעט פעולות שתוכלו לנקוט בהן כדי לשנות את רוע הגזרה. אחת מהפעולות הללו היא התקנת מערכת ניהול מלאי ורכש בעסק שלכם. מערכת אחת קטנה שיכולה להביא איתה תועלת שאפילו לא חלמתם עליה, היכנסו לאתר של חברת פייפר כדי להכיר אותה.

 

האם אתם יודעים על מה יוצא הכסף?

בעסק יש המון הוצאות, הרבה יותר הוצאות מאשר יש לכם בבית הפרטי שלכם. לא מעט בעלי עסקים נוטים לחשוב כי הם פשוט יכולים לשלוט על ההוצאות בדיוק כפי שהם עושים זאת בבית. אך בפועל ההוצאות הן כאלה שעשויות לגרום לכם לבלבול, ובאמצעות מערכת ניהול מלאי ורכש תוכלו להיות עם יד על הדופק. תוכלו לדעת אילו הזמנות בוצעו, ואילו הזמנות אמורות להתבצע בעתיד הקרוב. פתאום יהיה לכם הרבה יותר קל לדעת בדיוק מה קורה בתוך העסק שלכם.

ניהול מלאי אפקטיבי בהגנה מפני גניבות

העסק שלכם יכול להיות מלא בלא מעט מוצרים יקרי ערך, ולכן יהיה עליכם לדעת בדיוק כמה מלאי יש לכם מכל דבר. אם לא תדעו את המלאים בצורה בכל רגע נתון, הגניבות עלולות להיות חלק שהוא בשגרה. הרי גם אם יקחו מכם דברים, אתם לא תוכלו לדעת כי הם פשוט נעלמו. מערכת ניהול מלאי ורכש שמעדכנת בזמן אמת תוכל לאפשר לכם לדעת בדיוק כמה מוצרים יש לכם מכל דבר. כך תוכלו להוריד את הסיכוי לגניבה בצורה משמעותית.

הזמינו בדיוק מה שאתם צריכים לעסק

לא פעם בעלי עסקים מזמינים סחורה מספקים, אך בפועל הם לא באמת צריכים לעשות זאת.

הרי אם יש לכם עוד פריטים ממוצר מסוים, אין שום סיבה שתצטרכו להזמין עוד כמותו. עם מערכת ניהול מלאי ורכש תוכלו לדעת בדיוק מה מצב המלאי בעסק, ולהזמין אך ורק את הדברים שבאמת צריך. כך תוכלו לחסוך הרבה מאוד כסף, ולאפשר לכם להזמין מוצרים חדשים שאולי יתפסו הרבה יותר. יש לכם אפשרות לשלוט על המלאי ועל הרכש ביד רמה.

דוחות מפורטים תוך מספר שניות

מערכת ERP היא מערכת המאפשרת לכם לנהל את המלאי ואת הרכש במקום אחד לצד ניהול של מכירות והוצאות, פייפר הינה פתרון אפקטיבי לעסק שלכם. המערכת תאפשר לכם להוציא דוחות מפורטים בלחיצת כפתור אחת. לא משנה אם מדובר על דוחות מלאי או דוחות רכש, דוחות מפורטים ברמה הכי נוחה שיש. כך תוכלו לדעת בדיוק כמה מוצרים מכרתם בכל יום וכמה מוצרים נשארו במלאי בכל רגע נתון ואף לבצע הזמנות רכש בלחיצת כפתור דרך המערכת היישר לספקים שלכם, ומה תוכלו לעשות כדי לחזק אותו, התקדמו לניהול מלאי, רכש וניפוק סחורה דרך פייפר ותתחילו לנהל את העסק בצורה דיגיטאלית מלאה.

פיננס פרו ניקיון צ'קים
פיננס פרו ניקיון צ'קים

חברתינו חרטה על דגלה את המטרה לעזור לעסקים הסובלים מצוואר בקבוק כספי, דחיית תשלומים מידי חודש ועבודה עם ספקים בשיטת שוטף+. בעזרתנו, אתם יכולים לנכות את הצ'ק שלכם ולקבל כסף מוזמן ביד ומיד!חשוב לדעת כי על מנת לבחור חברה טובה שעוסקת בתחום, יש לבחור רק חברה לגיטימית הרשומה ברשם החברות ויכולה לאפשר את ניכיון הצ'ק בצורה חוקית תוך גביית ריביות הגיוניות המקובלות בשוק הפיננסיים.

התקשרו עכשיו!