מה זה לוח סילוקין של הלוואה

הכסף שלכם שווה הרבה! טפלו בו אצל אנשי מקצועי ראויים!

המצב הכלכלי ויוקר המחיה בשנים האחרונות גורם ללא מעט אנשים להגיע למצב של מינוס, בין אם הוא זמני או כרוני. על מנת לצאת מהמצב יש צורך בסכום כסף שלא תמיד ניתן להלוואות מהמשפחה או חברים, לכן במצבים כאלה יש צורך בהלוואה מהבנק או מגוף חוץ בנקאי כמו חברת האשראי, חברת הביטוח או חברת הפיננסים. בעת קבלת ההלוואה הבנקאי מכין לוח סילוקין שבו מפורטת החזר ההלוואה בשנים הקרובות והריבית שעל הלקוח לשלם.

מהו לוח סילוקין?

לוח סילוקין הוא טבלה שבה מפורטים תשלומי החזר ההלוואה עד לפירעונה הסופי המלא. בלוח זה נקבע איך מחושבת ההלוואה שלכם, מהו ההחזר החודשי שעליכם להחזיר, מהו אחוז הריבית שעליכם לשלם בעת ההחזר החודשי ומהי יתרת ההלוואה לפירעון. לוח הסילוקין כולל סוגים שונים של הלוואות שכוללות: הלוואות שפיצר, הלוואת בלון, הלוואת קרן שווה והלוואת גרייס.

אילו סוגי לוחות סילוקין קיימים?

בעת לקיחת הלוואה חשוב לדעת שקיימים כמה סוגי לוחות סילוקין בהתאם לצרכי הלקוח. סוגי לוחות אלה כוללים את הלוחות הבאים:

לוח סילוקין קרן שפיצר- לוח סילוקין זה הוא הנפוץ ביותר מבין סוגי לוחות הסילוקין הקיימים. בהלוואה מסוג זה החזר תשלומי ההלוואה מתבצע מדי חודש וכולל בתוכו את הריבית שעל הלקוח לשלם בהתאם לריבית הנהוגה בלוח זה. את גובה הריבית הלקוח יודע בעת הסכם ההלוואה שהוא צריך לחתום עליו בבנק או בחברה חוץ בנקאית.

לוח סילוקין קרן שווה- בלוח סילוקין זה, החזרי ההלוואה של הקרן השווים הם בהתאם לתקופת ההלוואה. ככל שעובר הזמן ההחזרים יהיו נמוכים יותר ויתרת התקרן קטנה יותר וביחס שווה עקב החזרי הקרן השווים במהלך תקופת ההלוואה. אך חשוב לקחת בחשבון שבהתחלה ההחזר החודשי הוא גבוה.

לוח סילוקין גרייס- בלוח סילוקין גרייס, תשלום יתרת קרן ההלוואה מתבצעת רק בסיום תקופת הלוואה. במידה ומדובר על הלוואת גרייס חלקית, תשלום קרן ההלוואה יהיה בתשלומי הקרן כולל הריבית לתקופה מוגדרת מראש. אך אם מדובר על הלוואת גרייס מלאה, התשלום יהיה רק בתום תקופת הגרייס ובתשלום אחד.

לוח סילוקין בלון-  בלוח סילוקין בלון, קרן ההלוואה משולמת בתום תקופת ההלוואה כולל ריבית הקרן והצמדה למדד. הלוואה זאת מתאימה למי שרוצה להשקיע בנכס ויודע שהנכס יניב לו תשואה. ההלוואה ניתנת לתקופה של שנתיים ודורשת ביטחונות להחזר. במידה והלקוח נזקק ליותר זמן הוא יכול לקבל אישור מיוחד לכך. באמצעות הלוואה זאת ניתן לפרוע בצורה מהירה את הלוואה ולקבל את הכסף בצורה מיידית.

איזה לוח סילוקין מתאים לי?

על מנת להתאים את לוח הסילוקין לצרכי הלקוח, חשוב לקבל ייעוץ מיועץ בנקאי שיעזור לכם להתאים את סוג הלוואה שמתאימה לכם ולצרכים האישים שלכם. בהתאם לייעוץ זה ניתן להתאים את הלוואה ואת לוח הסילוקין והכי חשוב לעמוד בתנאי ההלוואה בהתאם ללוח הסילוקין שמתאים לכם.

"אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל."

פיננס פרו ניקיון צ'קים
פיננס פרו ניקיון צ'קים

חברתינו חרטה על דגלה את המטרה לעזור לעסקים הסובלים מצוואר בקבוק כספי, דחיית תשלומים מידי חודש ועבודה עם ספקים בשיטת שוטף+. בעזרתנו, אתם יכולים לנכות את הצ'ק שלכם ולקבל כסף מוזמן ביד ומיד!חשוב לדעת כי על מנת לבחור חברה טובה שעוסקת בתחום, יש לבחור רק חברה לגיטימית הרשומה ברשם החברות ויכולה לאפשר את ניכיון הצ'ק בצורה חוקית תוך גביית ריביות הגיוניות המקובלות בשוק הפיננסיים.

התקשרו עכשיו!