כספת לרכב – מה זה ולמה כדאי?

הכסף שלכם שווה הרבה! טפלו בו אצל אנשי מקצועי ראויים!

 

אנחנו רגילים לראות כספות בבתי עסק או בבתים פרטיים. שם זה המקום המקובל שיש כספות, שכן השימוש בהם במבנים ומקומות כאלו הוא הכרחי, בין אם זה לצורך אחסון כסף, תכשיטים, מסמכים חשובים ועוד.

אך עם השנים, אנחנו יכולים למצוא סוג אחר של כספות, חדש, אשר מיועד עבור כלי רכב. לא מדובר על כספות של ברינקס או חברות מסחריות אשר נדרשות להעביר פריטים מסוימים באופן מאובטח ולכן הם משתמשים בכלי רכב שכוללים כספת גדולה או קטנה, אלא מדובר על כספות שמיועדות עבור כלי רכב פרטיים, כזו שכל אחד יכול לרכוש ולהשתמש בה לצרכיו.

כספת לרכב הפכה להיות מוצר מאוד פופולארי במהלך השנים, בין היתר בגלל העובדה שאנחנו מבלים שעות ארוכות על הכביש, הרבה יותר מאשר בעבר, עורכים נסיעות ארוכות ולא פעם גם נדרשים לאחסן ברכב פריטים יקרי ערך. על מנת שלא יקרה להם כלום ואיש לא יוכל לגנוב אותם, אז אנחנו צריכים לרכוש כספת ולהשתמש בה.


מה זה כספת לרכב?

הרעיון הוא לרכוש כספת קטנה אשר יהיה ניתן להחזיק אותו בתא המטען או בחלק אחר של הרכב, באופן כזה שלא יהיה גלוי, הן לנוסעים ברכב והן לאנשים אחרים, בכל מצב אחר. חשוב שהכספת תהיה חזקה, בטוחה ושלא יהיה ניתן לפרוץ אותה בשום דרך. כמו כן, חשוב להקפיד על כך שהכספת מוברגת היטב לרכב, באופן שלא יהיה ניתן לפרק אותה מהרכב. זה ימנע אפשרות מגנבים לקחת את הכספת ולנסות לפתוח אותה במקום אחר.

אנחנו יכולים למצוא דגמים וסוגים שונים של כספות לרכב. החל מכספות דיגיטליות, אלקטרוניות וכלה בכספות יותר פשוטות וזולות, כמו למשל כספות אנלוגיות. ככל שהכספת תהיה יותר מתקדמת ומפותחת, כך יהיה הרבה יותר קשה לפרוץ אותה כמובן. כמו כן, ככל שיהיו בה יותר מנעולים וצילינדרים, כך היא תהיה יותר מאובטחת.

לפני שנסביר מדוע כדאי להחזיק כספת, חשוב לומר, שהבחירה בסוג הכספת צריכה להיות על פי פרמטרים ברורים, בין אם זה על פי סוג הרכב בו מתכוונים להתקין אותה, אופי השימוש שמתכוונים לעשות בה, סוג הדברים שרוצים לאחסן בתוך הכספת וכמובן העלויות הכלכליות של רכישת הכספת ואחזקתה.


למה כדאי לקנות כספת לרכב?

ראשית, כפי שציינו, אנחנו מבלים שעות ארוכות על הכביש, הרבה פעמים זה אומר גם נסיעות לילה וכן נסיעות במקומות שיכולים להיות מסוכנים. לכן חשוב שתהיה לנו כספת, בה נוכל לשמור את הכסף, ארנק ודברים אחרים, יקרי ערך. זה נכון עבור כל נהג, אך בוודאי עבור נהגי מוניות, נהגי הסעות באופן כללי, נהגי משאיות ונהגים אחרים שהרכב הוא גם כלי עבודה בשבילם.

שנית, כך אנחנו יכולים להרגיש הרבה יותר בטוחים ומשוחררים. למשל, אם אנחנו צריכים להחזיק אקדח ברכב, אז ייתכן ויהיה נכון להחזיק אותו בכספת ולא בצורה אחרת, שעלולה לסכן אותנו או את מי שנוסע איתנו ברכב. במקרה כזה, עדיף שהכספת תהיה בהישג יד, כך נוכל להוציא ממנה את האקדח במהירות ולהשתמש בה

שלישית, כספת מאפשרת לנו גם לשמור פריטים שונים רכב בלי חשש שיגנבו אותם, בכל פעם כשאנחנו יוצאים מהרכב. צריך לומר בהקשר זה, ייתכן וחברת הביטוח גם תדרוש מאיתנו להשתמש בכספת, אם נרצה לרכוש דרכה ביטוח מקיף ולקבל פיצוי במקרה של גניבה. למשל, אם אנחנו מחזיקים ברכב מחשב נייד או אמצעים אחרים, הרי שכך נוכל להבטיח שאיש לא יוכל לגנוב אותם מאיתנו.

פיננס פרו ניקיון צ'קים
פיננס פרו ניקיון צ'קים

חברתינו חרטה על דגלה את המטרה לעזור לעסקים הסובלים מצוואר בקבוק כספי, דחיית תשלומים מידי חודש ועבודה עם ספקים בשיטת שוטף+. בעזרתנו, אתם יכולים לנכות את הצ'ק שלכם ולקבל כסף מוזמן ביד ומיד!חשוב לדעת כי על מנת לבחור חברה טובה שעוסקת בתחום, יש לבחור רק חברה לגיטימית הרשומה ברשם החברות ויכולה לאפשר את ניכיון הצ'ק בצורה חוקית תוך גביית ריביות הגיוניות המקובלות בשוק הפיננסיים.

התקשרו עכשיו!