כך תסלקו אשראי בדרך הבטוחה והיעילה ביותר

הכסף שלכם שווה הרבה! טפלו בו אצל אנשי מקצועי ראויים!

 

לא מעט עסקים כיום עוברים לקבלת תשלומים בעסק באמצעות כרטיסי אשראי. מדובר על דבר נוח ופשוט יותר הן לבעל העסק והן ללקוחות של העסק שכן, רבים מהלקוחות מעדיפים כיום לשלם באמצעות כרטיס אשראי הן על עסקאות גדולות והן על עסקאות קטנות וגם לבעלי עסקים נוח יותר לקבל תשלום באופן ישיר לחשבון שלהם מבלי להפקיד מזומן או המחאות באופן עצמאי ויומיומי. יחד עם זאת, חשוב שכל עסק יבצע את הסליקה בכרטיס האשראי בעסק שלו בצורה הטובה והיעילה ביותר שיכולה להיות.

סליקה באשראי – לאיזה עסקים זה מתאים?

אם חשבתם שסליקה באשראי רלוונטית בעיקר לעסקים גדולים, חשוב מאוד שתדעו שמדובר על סליקה שרלוונטית כיום לכל בעלי העסקים: בין אם מדובר על עסקים גדולים, בינוניים או קטנים, בין אם מדובר על עסקים פיזיים, דוכנים, עסקים ניידים, עסקים עם מערכת סחר אינטרנטית ועוד, הרי שעבור כולם ניתן למצוא פתרון סליקה תואם ואיכותי שיאפשר להם לצבור קהל לקוחות גדול יותר. ניתן למצוא כיום פתרונות סליקה שונים כגון: סליקה באמצעות הנייד, סליקה שמתבצעת באופן פיזי בעסק, סליקה הרלוונטית לאתר אינטרנט מסחרי, סליקה למסוף נייד, סליקה למחשב ועוד.

כיצד מתבצע תהליך הסליקה בעסקים?

סליקת כרטיסי אשראי בבית עסק היא פעולה שבה מועבר כסף מלקוח לבית העסק דרך חברת האשראי. ללקוח יש התחייבות מול חברת האשראי שהנפיקה לו את הכרטיס ובהתאם להתחייבות זאת הוא נדרש לשלם את התשלומים בכרטיס לחברת האשראי באמצעות חשבון הבנק שלו במועדים קבועים או באופן מידי. כאשר אתם מעבירים כרטיס אשראי של לקוח, הפרטים שלו עוברים לחברה מקשרת אשר בודקת כי כל נתוני האשראי תקינים וכי ניתן לחייב את הכרטיס. לאחר מכן, החברה מעבירה את פרטי העסקה לחברת כרטיסי האשראי והיא מבצעת את החיוב מהלקוח ואת הזיכוי של בעל העסק ישירות לחשבון הבנק שלו. ניתן לומר כי פעולת סליקה בכל עסק היא פעולה קלה ונוחה שמאפשרת לכל הצדדים להיות מרוצים. כמובן שבעל העסק ידרש לשלם עמלת סליקה שהיא תשלום שחברת האשראי תגבה ממנו עבור שירותי הסליקה.

כיצד בוחרים סליקה בטוחה לעסק?

תהליך סליקה כאמור משלב בין פעילות חברת האשראי שמהווה את ספק השירות ומאפשרת את עצם הגבייה בכרטיס, את חברת הסליקה שמספקת את התשתית ואת שירותי הבנק האוטומטיים שמייצגים את התקשורת שבין החברות המדוברות. כל עסק צריך לבחור חברת סליקה בהתאם לממשק הנדרש שלו. עליו לבדוק איזה ממשק מציע את התכונות שהוא מחפש בסליקת האשראי שלו ולבחור בממשק שמציע סליקה בטוחה, מהירה ונוחה. כמובן שכדאי לבצע סקר מחירים, לבדוק מדיניות ביטולים ועוד.

סליקה היא ללא ספק דבר חשוב מאוד כיום לכל עסק שמעוניין למשוך אליו קהל לקוחות גדול ועל כן, יש לבחור בסליקה המתאימה והבטוחה ביותר עבור כל עסק.

 

פיננס פרו ניקיון צ'קים
פיננס פרו ניקיון צ'קים

חברתינו חרטה על דגלה את המטרה לעזור לעסקים הסובלים מצוואר בקבוק כספי, דחיית תשלומים מידי חודש ועבודה עם ספקים בשיטת שוטף+. בעזרתנו, אתם יכולים לנכות את הצ'ק שלכם ולקבל כסף מוזמן ביד ומיד!חשוב לדעת כי על מנת לבחור חברה טובה שעוסקת בתחום, יש לבחור רק חברה לגיטימית הרשומה ברשם החברות ויכולה לאפשר את ניכיון הצ'ק בצורה חוקית תוך גביית ריביות הגיוניות המקובלות בשוק הפיננסיים.

התקשרו עכשיו!