כיצד הריבית במשק משפיעה על תיק ההשקעות שלי?

הכסף שלכם שווה הרבה! טפלו בו אצל אנשי מקצועי ראויים!

 

מאקרו כלכלה זה אחד הדברים המסובכים ביותר שיש בחיים ועל כך אין מחלוקת. למעשה צריך תואר בכלכלה בכדי להבין כיצד השוק פועל וגם אז לא תמיד הכול ברור. ועם זאת יש לציין כי פעמים רבות יש דברים אשר ברורים לכל כמו ההשפעה של הריבית על תיק ההשקעות שלי. זה ברור שככל שהריבית יותר נמוכה כך שווה פחות להשאיר את הכסף בבנק ועדיף לחפש אחר השקעות אחרות. אחת ההשקעות המעניינות ביותר בסביבה של ריבית נמוכה היא השקעה בבורסה. כמובן שבשביל להשקיע בבורסה אתם צריכים להיות מומחים אמיתיים וזה אומר כי אל לכם להשקיע לבד אלא כדאי לכם לפנות אל חברת השקעות שתסייע לכם להשקיע את הכסף בצורה החכמה ביותר שיש וכך להביא אתכם לרווחים נאים.

מדוע חשוב לחסוך לקרן פנסיה מגיל צעיר?

אי אפשר לדבר על עולם ההשקעה מבלי להתייחס לשאלה האם כדאי לנו לחסוך בקרן פנסיה או לא?אם כן אתם צריכים לדעת כי כיום יש חובה לחסוך בקרן פנסיה וזה לא נתון במחלוקת. על רקע זה אנו חייבים לציין כי כדאי לחסוך לקרן הפנסיה מגיל צעיר מכיוון שכך אתם מרוויחים את הריבית מגיל צעיר. למעשה מי שהתחיל לחסוך בגילאי העשרים גם אם זו קרן קטנה יחסית ירוויח כסף רב כאשר יגיע לגיל הפרישה. הדבר החכם ביותר שאתם יכולים לעשות כאשר אתם חוסכים לפנסיה זה לדרוש מן המעסיק שלכם לשלם לכם פנסיה למן ההתחלה וכך תרוויחו יותר בקרן שלכם והיא תהיה רווחית יותר תודות לריבית שנצברת לאורך השנים.

האם זה משנה לאיזה קרן פנסיה אני חוסך?

עליכם לחפש אחר בית השקעות מומלץ בשביל קרן פנסיה טובה. עלינו לציין כי זה משנה מאוד לאיזה קרן פנסיה אתם חוסכים וכי יש הבדלים עצומים בין קרנות הפנסיה השונות. יש קרנות מעולות ויש קרנות ברמה ירודה שמשיגות תשואה נמוכה יחסית. לכן יש משמעות אדירה לשאלה באיזה קרן אתם חוסכים וכדאי לכם להשקיע בכך מחשבה. לא רק זאת אלא שכדאי לכם להתייעץ עם מומחים למשל מומחים של בית ההשקעות אשר יעזרו לכם לבחור את קרן הפנסיה המתאימה ביותר לכם וכך תשקיעו בקרן עם תשואות גבוהות. ככל שתבחרו קרן יותר טובה כך תרוויחו יותר בסופו של יום ולכן חשוב כל כך להשקיע מאמץ בנושא זה.

האם עצמאי יכול לחסוך גם כן לקרן פנסיה?

עד עתה דיברנו על שכיר הרוצה להשקיע בקרן פנסיה יחד עם המעסיק שלו אך אנו חייבים לציין כי גם עצמאי יכול לפתוח קרן פנסיה ולמעשה מוטלת עליו חובה חוקית לעשות זאת. כל מה שאתם צריכים לעשות אם אתם עצמאים זה לשלוח לחברת הביטוח את האישור שאתם עסק עצמאי ואז תוכלו לפתוח קרן פנסיה ללא חשש או בעיות.

 

פיננס פרו ניקיון צ'קים
פיננס פרו ניקיון צ'קים

חברתינו חרטה על דגלה את המטרה לעזור לעסקים הסובלים מצוואר בקבוק כספי, דחיית תשלומים מידי חודש ועבודה עם ספקים בשיטת שוטף+. בעזרתנו, אתם יכולים לנכות את הצ'ק שלכם ולקבל כסף מוזמן ביד ומיד!חשוב לדעת כי על מנת לבחור חברה טובה שעוסקת בתחום, יש לבחור רק חברה לגיטימית הרשומה ברשם החברות ויכולה לאפשר את ניכיון הצ'ק בצורה חוקית תוך גביית ריביות הגיוניות המקובלות בשוק הפיננסיים.

התקשרו עכשיו!