חברות ניכיון שיקים

הכסף שלכם שווה הרבה! טפלו בו אצל אנשי מקצועי ראויים!

חוק הסדרת הלוואות חוץ בנקאיות נחקק ב-1993, אותו חוק הכניס את ניכיון השיקים לזירה והקל משמעותית על בתי עסק רבים אשר לא עמדו בחשבונות. מדובר על פעולה חוקית כל עוד קיים רישיון מטעם משרד האוצר לאותו גוף מלווה. לפניכם הסבר קצר על ניכיון שיקים, ממה יש להיזהר וכיצד בוחרים חברה איכותית לניכיון שיקים.

חברות ניכיון שיקים – מה זה ניכיון שיקים?

ניכיון שיקים הינה פעולה פיננסית מקובלת ונפוצה בארץ ובעולם. ניכיון שיקים הוא תהליך המאפשר לבעל העסק לקבל עוד אוויר לנשימה. הרבה בתי עסק עובדים עם שיקים דחויים, ואילו מצד שני יש להם תשלומים רבים להספיק לספקים והוצאות אחרות. חברות ניכיון שיקים הן הפתרון עבור הבעיה הזאת, חברת ניכיון שיקים ממירה שיק דחוי לכסף מזומן, וגובה על כך עמלות. מי שהעסק הזה נשמע לו קצת מפוקפק צריך לדעת כי מדובר על פעולה מוכרת המבוצעת ברובה על ידי הבנקים או גופי מימון חוץ בנקאיים אחרים בעלי הרשאה ופיקוח של משרד האוצר.

חברות ניכיון שיקים – ממה יש להיזהר?

כפי שציינו, החשש והפקפוק של תחום זה מוכרים וישנה סיבה לכך, גופים רבים שאינם מורשים (לעיתים גופים המוכרים עם השוקמה זה חברה לניכיון שיקים האפור) גם הם לוקחים חלק בניכיון שיקים. לכן, כאשר אתם רוצים לקבל שירות של ניכיון שיקים עליכם לוודא היטב שלא מדובר בגוף שאינו מזוהה עם משרד האוצר. בדרך כלל גופים שאינם מוכרים ידרשו עמלות גבוהות. מלבד לכך, גם אם מדובר על גוף מורשה עליכם לוודא את כל הנהלים במקרה של שיק חוזר או תקלות אחרות בנוגע לתשלום. כיום האכיפה נגד גופים המציעים שירות ניכיון שיקים שאינם מורשים על ידי משרד האוצר גבוהה.

חברות ניכיון שיקים – בחירה חכמה

כנראה שאם אתם צריכים להמיר שיק דחוי לכסף מזומן, הזמן הוא פקטור רציני בהחלטה. בדרך כלל ניכיון שיקים מבוקש על ידי עסקים אשר לא עומדים בהוצאות החודשיות אל מול ההכנסות, ולכן המרה של שיק דחוי למזומן יכולה לעזור להם באותו החודש. בשביל לדאוג לכך שבאמת תקבלו את התשלום בזמן, במהירות ובעלויות ריאליות עליכם לבחור אחת מבין חברות ניכיון שיקים שנחשבת לאמינה וכמובן מורשת. ההמלצה שלנו היא בראש ובראשונה לסנן את כל החברות שאינן עובדות תחת פיקוח משרד האוצר, לאחר מכן סננו חברות בעלות חוות דעת רעות, ואז בחרו חברה המציגה שירותים מהירים, איכותיים, מפוקחים ובעלות נמוכה – וותק הוא קלף חשוב בתחום הזה.

חברות ניכיון שיקים – האם אפשר להמיר כל שיק דחוי?

תחילה, לפני שאתם פונים לחברות ניכיון שיקים עליכם לוודא אם בכלל יש לכם את האפשרות להמיר את השיק למזומן. לא תמיד יש את האפשרות הזאת, במקרים בהם החשבון של אותו לקוח מוגבל יש סבירות גבוהה לכך שההמחאה לא תכובד. ברגע שיש סיכוי לכך שההמחאה לא תכובד (בעתיד) על ידי הבנקים, חברות ניכיון שיקים לא רוצות לקחת את הסיכון הזה.

בנוסף, יש קושי לבצע את פעולה ההמרה כאשר מדובר על ניכיון שיקים למוטב בלבד מכיוון שהסחירות בשיקים אלה מוגבלת. ולבסוף, יתכנו מקרים בהם לאותה חברת ניכיון שיקים לא משתלם להמיר את השיק שלכם למזומן מסיבה כזו או אחרת, יכול להיות בגלל ריבית נמוכה, יכול להיות שמדובר על תקופה אי ודאית כמו משבר הקורונה ועוד סיבות… לעיתים כאשר חברה אחת מסרבת, חברה אחרת מאשרת. בחנו את טיב העסקה, גובה הריבית והעמלות הכרוכות בעסקה, לעיתים הפתרון שלכם הוא לא בניכיון שיקים אלא בהלוואה.

 

ניכיון צקים פרטיים 
פיננס פרו ניקיון צ'קים
פיננס פרו ניקיון צ'קים

חברתינו חרטה על דגלה את המטרה לעזור לעסקים הסובלים מצוואר בקבוק כספי, דחיית תשלומים מידי חודש ועבודה עם ספקים בשיטת שוטף+. בעזרתנו, אתם יכולים לנכות את הצ'ק שלכם ולקבל כסף מוזמן ביד ומיד!חשוב לדעת כי על מנת לבחור חברה טובה שעוסקת בתחום, יש לבחור רק חברה לגיטימית הרשומה ברשם החברות ויכולה לאפשר את ניכיון הצ'ק בצורה חוקית תוך גביית ריביות הגיוניות המקובלות בשוק הפיננסיים.

התקשרו עכשיו!