ויזה נטען בתשלומים בחו"ל, האם זה בטוח?

הכסף שלכם שווה הרבה! טפלו בו אצל אנשי מקצועי ראויים!

 

אחד החששות הכבדים ביותר עבור האנשים המבצעים רכישות ועסקאות ברשת הוא החשש להשאיר את פרטי כרטיס האשראי שלהם. מצד שני- אין ברירה. הרי לא נטוס לסין כדי לשלם על מוצר שרכשנו או נעשה עסקה בבוקינג רק במזומן. אנחנו חייבם להשתמש באשראי ולהזין את פרטי הכרטיס שלנו. מצד השני, באינטרנט נמצאים לא רק הקונים אלא גם האקרים מרושעים, שכל חפצם הוא להשיג את פרטי הכרטיס שלכם, לפרוץ לכם לחשבונות, לרוקן אותם ולבצע רכישותמפוקפרות על חשבונכם.

לכן, בקרב אלו העוסקים ומבינים בתחום, תשלום בכרטיס אשראי ויזה או כרטיס אשראי של חברה אחרת- אינו בטוח. לעומת זאת, מה לגבי ויזה נטען בתשלומים בחו"ל האם זה בטוח? ובכן, כאן התשובה היא כן מהדהד.


הדרך שלך להיות בטוח

כפי שציינו, התשובה לשאלה ויזה נטען בתשלומים בחו"ל האם זה בטוח? היא חיובית. מדובר בדרך הבטוחה ביותר כיום להגן על עצמכם ברשת. אמת, אין ביכולתנו לחסל לגמרי את חשש הפריצה אלינו אך שימוש בויזה נטענת- מגילה ומקטינה מאוד את הנזק שיגרם לנו.

הסיבה לכך היא שויזה נטען בתשלומים לחו"ל הוא בעצם כרטיס נטען, שאין בינו לבין חשבון הבנק שלנו, שם עיקר הכסף נמצא – שום קשר. למעשה, ניתן להשתמש בויזה נטען תשלומים בחו"ל, גם אם אין לך חשבון בנק כלל. כעת, מכיוון שהכרטיס מנותק מהחשבון שלך, פרטי הכרטיס שישדדו, אינם הפרטים של הכרטיס האשראי הרגיל שלך, ממנו יש גישה לכל החשבונות רק הפרטים של הכרטיס הנטען יהיו ברשות ההאקרים הזדוניים.

וכאן מגיעה גם הנקודה השנייה. ויזה נטען בתשלומים בחו"ל הוא כרטיס בו אנו מטעינים מראש סכום מוגבל ומסוים מאוד. המשמעות היא, שאיננו יכולים להוציא יותר כסף, ממה שיש בו. זה תורם בעיקר ליכולת שלנו לשלוט בחשבון ולא לבזבז מעבר לאפשרות שלנו אבל זה בעיקר גורם לכך, שהסכום בכרטיס קצוב ומוגבל. כך, שגם עם חלילה יפרצו לכרטיס, יוכלו לקחת רק את מה שנותר בו- סכום קטן בהרבה, מהסכומים שיכולים לשתות לך בכרטיס הרגיל.

יתרונות כרטיס ויה נטען בתשלומים בחו"ל

אז ויזה נטען בתשלומים בחו"ל, האם זה בטוח? ובכן כן, אבל זה לא רק בטוח וזהו. יש כמה יתרונות משמעותיים נוספים. על העובדה שלא נדרש להיות בעל חשבון בנק או להיות מקושר לכזה, כבר עמדנו. ציינו גם את אפשרות השליטה שלנו על ההוצאות, כדי שלא נתדרדר ונספוג ריביות כבדות עד חשש לעתיד הפיננסי שלנו.

נציין רק, שלמרות שהוא כרטיס נטען, ניתן לבצע בו גם עסקאות בתשלומים, בין בחנויות פיזיות ממש ובין בעולמות המסחר המקוון וכן ניתן להטעין בו גם מט"ח, להשתמש בו ככרטיס משיכת מזומן מכספומט. חשוב לציין כי כרטיס זה נותן יתרון או אוויר לנשימה גם עבור אדם שנקלע למצוקה וכעת הדורסנות של הבנק כנגדו, עולה מדרגה והם חוסמים לו את כל עסקאות האשראי והפעולות בחשבון הבנק.

 

פיננס פרו ניקיון צ'קים
פיננס פרו ניקיון צ'קים

חברתינו חרטה על דגלה את המטרה לעזור לעסקים הסובלים מצוואר בקבוק כספי, דחיית תשלומים מידי חודש ועבודה עם ספקים בשיטת שוטף+. בעזרתנו, אתם יכולים לנכות את הצ'ק שלכם ולקבל כסף מוזמן ביד ומיד!חשוב לדעת כי על מנת לבחור חברה טובה שעוסקת בתחום, יש לבחור רק חברה לגיטימית הרשומה ברשם החברות ויכולה לאפשר את ניכיון הצ'ק בצורה חוקית תוך גביית ריביות הגיוניות המקובלות בשוק הפיננסיים.

התקשרו עכשיו!