הלוואה בערבות המדינה – אילו מסלולי הלוואה קיימים?

הכסף שלכם שווה הרבה! טפלו בו אצל אנשי מקצועי ראויים!

הלוואה בערבות המדינה היא כלי שהמדינה מעמידה על ידי הקרן לעסקים קטנים ובינוניים מטעם משרדי האוצר והכלכלה, שנועדה לתת מענה לצורך של עסקים קטנים ובינוניים בהלוואות, שאינם יכולים לקבל מהבנקים בישראל. רוב מוחלט של העסקים בישראל הם עסקים קטנים או בינוניים, וכאשר הם נזקקים להלוואה, הבנקים מסרבים לתת אותה משום שאינם בטוחים ביכולת ההחזר של העסק. ובמיוחד לעסקים חדשים שאין להם יכולת להוכיח היסטוריה פיננסית איתנה בשום דרך, הלוואה בערבות המדינה היא הפתרון האולטימטיבי.

 

מהם היתרונות של הלוואה בערבות המדינה?

להלוואה בערבות המדינה ישנן כמה יתרונות לעומת הלוואות רגילות מהבנק. נמנה חלק מהם:

יתרון ראשון – בהלוואה כזאת המדינה היא זאת שמאשרת את ההלוואה, ונותנת את הביטחונות.

יתרון משמעותי נוסף הוא אחוזי הריבית הנמוכים, בהשוואה להלוואות רגילות מהבנקים כגון: הלוואות מיידיות, הלוואות למוגבלים בבנק, הלוואות חוץ בנקאיות וכ"ו, הריבית בהלוואות בערבות מדינה נעה בדרך כלל בין פריים + 2.5% לפריים + 3.5%, ובכל אופן לא יותר מפריים + 3.5%.

יתרון חשוב נוסף הוא פריסת התשלומים, בהלוואה בערבות המדינה המדינה פורסת את התשלומים על פני 60 חודשים שהם 5 שנים, דבר המאפשר לעסק להחזיר את ההלוואה מבלי לפגוע יותר מדי בתזרים המזומנים שלו.

יתרון נוסף, הביטחונות הנדרשים בהלוואה בערבות המדינה נמוכים משאר ההלוואות, המדינה דורשת ביטחונות מינימליים של עד 25% מגובה ההלוואה. זהו יתרון משמעותי מאוד לעסק קטן שלא נאלץ לשעבד ביטחונות רבים עבור ההלוואה.

 

מהם מסלולי ההלוואה הקיימים?

מסלול ליזמים המקימים עסק חדש – מסלול המיועד לעסקים בשלב ההקמה, בשלב התכנון, או בצעדים הראשוניים, סכום ההלוואה המקסימלי הוא חצי מיליון שקלים, ונדרשים ביטחונות של עד 10% מההלוואה עד 300,000 ₪, ו25% מעבר.

מסלול לבעלי עסקים עם קשיי תזרים – מסלול המיועד לבעלי עסקים שנקלעו לבעיות תזרימיות לצורך שיקום העסק, הסכום המקסימלי להלוואה הוא חצי מיליון או 8% מהמחזור השנתי של העסק, הגבוה מבניהם, והפקידון המקסימלי הוא עד 25% מגובה ההלוואה.

מסלול השקעה בעסק קיים- מסלול המיועד לעסק קיים המעוניין להגדיל או לשדרג את העסק, על ידי מעבר למקום גדול או יותר או השקעה בציוד חדיש או משוכלל יותר וכדומה, הסכום המקסימלי להלוואה הוא חצי מיליון או 8% מהמחזור השנתי של העסק – הגבוה מבניהם, והפיקדון המקסימלי הוא עד 25% מגובה ההלוואה.

המסלול המשולב – נועד לבעלי עסק בקשיים המעוניינים תוך כדי לשדרג את העסק על מנת לא להיקלע שוב לקשיים. גם פה הסכום המקסימלי להלוואה הוא חצי מיליון או 8% מהמחזור השנתי של העסק – הגבוה מבניהם, והפיקדון המקסימלי הוא עד 25% מגובה ההלוואה.

מסלולים נוספים בתחומים ספציפיים, למשל השקעה בתעשייה הנועד לקדם השקעות בתעשייה הישראלית. מסלול נוסף הוא מסלול לעידוד החקלאות, שבו הסכום המקסימלי הוא עד 750 אלף שקלים, עם פיקדון של עד 10% מההלוואה, לעד 10 שנים. מסלול נוסף נועד ליצואנים שסכום ההלוואה הוא עד 12 אחוז מהמחזור העסקי השנתי, עם פיקדון של עד 25%, למשך חמש שנים.

פיננס פרו ניקיון צ'קים
פיננס פרו ניקיון צ'קים

חברתינו חרטה על דגלה את המטרה לעזור לעסקים הסובלים מצוואר בקבוק כספי, דחיית תשלומים מידי חודש ועבודה עם ספקים בשיטת שוטף+. בעזרתנו, אתם יכולים לנכות את הצ'ק שלכם ולקבל כסף מוזמן ביד ומיד!חשוב לדעת כי על מנת לבחור חברה טובה שעוסקת בתחום, יש לבחור רק חברה לגיטימית הרשומה ברשם החברות ויכולה לאפשר את ניכיון הצ'ק בצורה חוקית תוך גביית ריביות הגיוניות המקובלות בשוק הפיננסיים.

התקשרו עכשיו!