הבטחת תשלום שכר דירה איך זה עובד?

הכסף שלכם שווה הרבה! טפלו בו אצל אנשי מקצועי ראויים!

השכרת נכס היא סיכון. גם אם אנחנו מכירים את השוכר בהיכרות מוקדמת אין לנו שום דרך לדעת שהוא אכן יעמוד בתשלומים ובכל ההתחייבות שלו כמו למשל שהוא לא יפתח עסק לא חוקי בנכס שלכם, או יסכן אתכם כלכלית ואפילו מבחינה חוקית. הסיכון הזה בעייתי במיוחד לאנשים שהם גם שוכרים דירה בעצמם ומחויבים בחוזה לשלם את שכר הדירה בה הם מתגוררים, או לחילופין הם משלמים משכנתא גבוהה בעבור הנכס שהם משכירים. על פי החוק, במידה והשוכרים לא יעמדו בהתחייבויות הכספיות והחוקיות שלהם, המשכירים עדיין חייבים לעמוד בתשלום שכר הדירה שלהם או במשכנתא שאיננה תלויה כלל בהתנהלות השוכרים. 

כיום יותר ויותר אנשים בוחרים בהבטחת שכר דירה, בביטוח חדשני שפופולרי מאוד באירופה ובארצות הברית ותופס תאוצה גם בישראל במיוחד בימים אלה של אי וודאות כלכלית שהולכת ומחריפה.

כשליש מתושבי מדינת ישראל שוכרים דירה ובהתאמה מספר המשכירים הולך ועולה. זו הפכה להכנסה לגיטימית ופופולרית מאוד בשנים האחרונות ולא מעט אזרחים במדינת ישראל נכנסים לשוק הנדל"ן ומשקיעים בו כהשקעה פיננסית לטווח ארוך. רבים בונים עליה כאופציה לתשלום של שכר הדירה שלהם או אפילו המשכנתא. איך תוכלו להיות בטוחים שהדירה שרכשתם והשקעתם בה את כספכם, תניב באופן עקבי את הסכום אותו קבעתם? רק באמצעות ביטוח שכר דירה. כך ישנה הבטחת שכר דירה שלא תהיה תלויה באף גורם חיצוני.

מול חברה פרטית האחראית על ביטוחי שכר דירה תוכלו לבצע ביטוח ייעודי לנכס אותו אתם משכירים. השירות של חברת הביטוח כולל ערבות לחוזה שכירות והבטחת ההכנסה משכר הדירה. 

על בעל הדירה למסור את פרטי הדירה להשכרה ואת פרטי הדיירים עבורם הוא מבקש שהחברה תהיה ערבה לתשלומי שכר הדירה בהם יחויבו בהסכם השכירות, בין אם דייר חדש (דייר פוטנציאלי) ובין אם דייר קיים שכבר מתגורר בדירה. השירות מוענק למי שנבדק ואושר פיננסית. 

במקרה ודייר מפר חוזה ולא משלם לכם המשכירים, או מסרב להתפנות בסיום החוזה או אפילו פותח עסק בתוך הנכס ללא אישור הולם, תוכלו לפנות ללא בעיה לחברת הביטוח ולזכות בפיצוי שיכסה את עלויות אובדן שכר הדירה שלא שולם לכם. על הפיגור בתשלום או הפרת חוזה זו או אחרת, עליכם לעדכן לפחות כשבוע מראש וכך תהיו מכוסים בפני חברת הביטוח בפעולה זריזה שתאפשר את הבטחת שכר הדירה.

אם צ'ק של שוכר חוזר, תוך 14 יום מרגע הגשת כלל המסמכים הרלוונטיים, תוכל חברת הביטוח לספק לכם את הפיצוי, ובכך הבטחת שכר הדירה הקבועה תישמר ולכם כמשכירים לא יהיה אף נזק ממשי בחשבון הבנק.

 במקרה הנקודתי בו דייר פותח עסק בדירה אך ממשיך לשלם, חברת הביטוח תסייע גם בפינוי הדייר.

פיננס פרו ניקיון צ'קים
פיננס פרו ניקיון צ'קים

חברתינו חרטה על דגלה את המטרה לעזור לעסקים הסובלים מצוואר בקבוק כספי, דחיית תשלומים מידי חודש ועבודה עם ספקים בשיטת שוטף+. בעזרתנו, אתם יכולים לנכות את הצ'ק שלכם ולקבל כסף מוזמן ביד ומיד!חשוב לדעת כי על מנת לבחור חברה טובה שעוסקת בתחום, יש לבחור רק חברה לגיטימית הרשומה ברשם החברות ויכולה לאפשר את ניכיון הצ'ק בצורה חוקית תוך גביית ריביות הגיוניות המקובלות בשוק הפיננסיים.

התקשרו עכשיו!