איתור כספים אבודים

הכסף שלכם שווה הרבה! טפלו בו אצל אנשי מקצועי ראויים!

הנתון הבא אולי יפתיע אתכם אבל הוא נכון- כמעט לכולנו יש כספים אבודים אי שם. קרנות פנסיה ששכחנו, קופות גמל שפתחו עבורנו ולא ידענו, כספים שהפרשנו מבלי לחשוב הלאה ואפילו קרובי משפחה שנפטרו ואנחנו הינו המוטבים של החשבונות שלהם. מכיוון שאף חברה לא תפנה אליכם ביוזמתה ותעדכן אתכם שיש אצלה כספים ששייכים לכם ותקרא לכם לבוא לקחת, איתור כספים אבודים שלכם מוטל אך ורק עליכם.

איתור כספים אבודים- למה לא מעדכנים אתכם?

המחשבה הסבירה וההגיונית היא שאם יש לנו כספים בחברה כזו או אחרת והם לא בשימוש- הם יעדכנו אותנו ויעבירו לנו את הכספים למקום שנבקש. אך זו מחשבה מוטעית שכן החברות מרוויחות מכך שהכספים אצלן. הם יכולים להשתמש בכספים להשקעות ולהרוויח עליהם תשואות ודבר נוסף הוא שהם מרווחים דמי ניהול גם של קרנות פנסיה וקופות גמל שאין בהם פעולות. עכשיו זה עוד יותר ברור וחשוב לדעת למה עליכם לבצע איתור כספים אבודים.

 

איתור כספים אבודים- איך הם נאבדו לנו מלכתחילה?

החוק מחייב את המעסיק להפריש כסף לקופת גמל או לקרן פנסיה של העובד אבל לא תמיד הוא דואג ליידע את העובד או שהעובד לא ייחס חשיבות לעדכון שקיבל. לכן העובד עובר עבודה פותח קופת גמל חדשה, מחליף סוכן ביטוח ופותח קרן פנסיה שניה ולא מתייחס לאלה שכבר יש וכבר שכח מהן.

סיבה נוספת לאיבוד הכספים שלנו היא שהרפורמה שחלה בשנת 2005 חייבה את הבנקים למכור את הכספים שהשקיעו אצלם לחברות הביטוח ולבתי ההשקעות וכך הרבה כספים נשארו ללא דורש. כמו כן ייתכן שקרוב משפחה שלכם שנפטר שם אתכם כמוטב בחשבון ומכיוון שהוא לא עדכן הכספים לא נמשכו. ברגע שתבצעו איתור כספים אבודים של חשבונות של קרובי משפחה בנוסף תוכלו לגלות גם כספים מהסוג הזה.

 

חשוב לבצע איתור כספים אבודים ויפה שעה אחת קודם:

אמנם הכספים שלכם שוכבים ללא מעש וללא פעולה בחשבונות שונים אבל אתם עדיין משלמים עליהם שמי ניהול כך שגם אם אתם לא מרוויחים עליהם- אתם בהחלט מפסידים עליהם. כמו כן כל סכום שתגלו ששייך לכם תוכלו לאחד עם קופת הגמל או קרן הפנסיה שיש לכם כיום ולהגדיל את הקצבה החודשית של החיסכון הפנסיוני שלכם, לעיתים באופן משמעותי.

החיפוש הראשוני לצורך איתור כספים אבודים נעשה דרך האתר של משרד האוצר אשר מציע את האופציה לאתר את אותם כספים אבודים על ידי הזנת פרטים אישיים. ישנם חשבונות של קופות גמל וישנם חשבונות של קרנות פנסיה ויש גם כספים רדומים שלא מניבים תשואה וכדאי להשקיע אותם במקום אחר, חסכונות שפתחתם ושכחתם מהם, לסיכום אם אתם מחפשים כספים אבודים בדיקה מהירה תוכלו לעשות דרך אתר TBC, ולגלות בדיוק איפה ואיך יש לכם כספים שלא ידעתם עליהם.

 

 

פיננס פרו ניקיון צ'קים
פיננס פרו ניקיון צ'קים

חברתינו חרטה על דגלה את המטרה לעזור לעסקים הסובלים מצוואר בקבוק כספי, דחיית תשלומים מידי חודש ועבודה עם ספקים בשיטת שוטף+. בעזרתנו, אתם יכולים לנכות את הצ'ק שלכם ולקבל כסף מוזמן ביד ומיד!חשוב לדעת כי על מנת לבחור חברה טובה שעוסקת בתחום, יש לבחור רק חברה לגיטימית הרשומה ברשם החברות ויכולה לאפשר את ניכיון הצ'ק בצורה חוקית תוך גביית ריביות הגיוניות המקובלות בשוק הפיננסיים.

התקשרו עכשיו!