איך לפתוח את העסק הראשון שלכם בהצלחה?

הכסף שלכם שווה הרבה! טפלו בו אצל אנשי מקצועי ראויים!

 

פתיחת עסק חדש היא תמיד חוויה שמשלבת בין המון תקווה ורוח טובה ובין המון פחדים. העניין הוא שבתהליך של הקמת עסק חדש, גם התקווה וגם הפחדים יכולים להחריב לכם את העסק. פתיחה של עסק וניהול עסק בכלל הם תהליכים שצריכים להתבצע בצורה קרה ומחושבת, על סמך עקרונות מקצועיים מוכחים ובנתק מוחלט מהרגשות המלווים אתכם בתהליך וזה כבר מביא אותנו לאופן בו יש לפתוח את העסק הראשון שלכם בהצלחה.

איך מושכים שיק מזומן

לנטרל רגשות ולהתמקד בעקרונות המקצועיים

הדבר החשוב ביותר בתהליך של הקמת עסק חדש, במיוחד כשמדובר בעסק הראשון שלכם לפני שהספקתם לצבור ניסיון כשלהו בתחום, הוא להפריד בין הרגשות ובין העקרונות המקצועיים ולנהל את התהליך כולו על סמך העקרונות המקצועיים בלבד. תקוות גדולות יכולות לגרום לכם להעריך הערכות מוגזמות לעתיד ולהתעלם מסיכונים ממשיים שאתם חייבים להתייחס אליהם. פחדים יכולים לגרום לכם להימנע מפעולות שאתם חייבים לעשות כדי להצליח ולהגיב בצורה קיצונית למתרחש לאורך התהליך. מכל הסיבות האלה, אתם רוצים להפריד את הרגשות מהעקרונות המקצועיים ולמקד את עצמכם בעקרונות המקצועיים בלבד ולשם כך נדרש לכם איש מקצוע בדמותו של יועץ עסקי או מלווה עסקי.

 

יועץ או מלווה עסקי – מה תפקידו?

ליווי וייעוץ עסקי מסופק ע"י איש מקצוע, שלמד את התחום של הקמה וניהול עסקים במישור הרציונלי והוא מנותק לחלוטין מתהליך ההקמה של העסק ברמה הרגשית. היועץ מיועד לסייע לכם להבין מול מה אתם הולכים, להעריך את התהליך העתידי של התפתחות העסק, לתכנן את התהליך כולו לפרטים הקטנים ביותר וללכת איתכם צעד צעד כדי להבטיח שאתם נעים בכיוון הנכון ובקצב הנכון, תוך שאתם מתמודדים עם כל מכשול שצץ בצידי הדרך. אבל יועץ עסקי הוא גם איש המקצוע שמוודא שאתם תמיד נשארים על הנתיב הרציונלי ומקבלים את ההחלטות שלכם בצורה קרה ומחושבת ולא מתוך פחדים או תקוות גדולות שבניתם לעצמכם.

פתרונות מימון

מהלכים חשובים שיש לבצע בתהליך של פתיחת עסק ראשון

ובכל זאת, מספר מהלכים חשובים שאתם רוצים לבצע בתהליך ההקמה של עסק ראשון כוללים: בניית תכנית עסקית מפורטת, בניית תכנית עבודה אסטרטגית וטקטית עם כל הצעדים שעליכם לבצע ממש כמו רשימת מכולת, זיהוי סיכונים וגיבוש דרכי התמודדות עימם, גיוס כספים, גיבוש מסגרת תקציב ובניית תכנית תקציב שתבטיח שאתם נשארים בתוך מסגרת התקציב שלכם בכל מקרה, בניית תכנית שיווק וגיוס לקוחות, הגדרת מטרות עסקיות ויעדי מכירות, מדידת התקדמות וביצוע ויציאה לדרך. בסופו של דבר חשוב מאוד שתצאו לדרך מתוך הבנה שיהיו הרבה דברים, שאותם יהיה עליכם ללמוד תוך כדי תנועה. יועץ עסקי או מלווה עסקי הוא בדיוק איש המקצוע שיכול לסייע לכם בכל זה וגם לוודא שאתם עושים את הדברים בפועל ועושים אותם נכון.

איך מושכים שיק מזומן
פיננס פרו ניקיון צ'קים
פיננס פרו ניקיון צ'קים

חברתינו חרטה על דגלה את המטרה לעזור לעסקים הסובלים מצוואר בקבוק כספי, דחיית תשלומים מידי חודש ועבודה עם ספקים בשיטת שוטף+. בעזרתנו, אתם יכולים לנכות את הצ'ק שלכם ולקבל כסף מוזמן ביד ומיד!חשוב לדעת כי על מנת לבחור חברה טובה שעוסקת בתחום, יש לבחור רק חברה לגיטימית הרשומה ברשם החברות ויכולה לאפשר את ניכיון הצ'ק בצורה חוקית תוך גביית ריביות הגיוניות המקובלות בשוק הפיננסיים.

התקשרו עכשיו!