איך לבצע בהצלחה תהליך גבייה עם לקוח?

הכסף שלכם שווה הרבה! טפלו בו אצל אנשי מקצועי ראויים!

גביית חובות
בשביל לנהל בית העסק בצורה מקצועית ולאפשר תזרים מזומנים קבוע, יש צורך להסתכל על כל המחלקות של העסק בצורה הוליסטית ולהבין בדיוק מה הם השלבים החשובים ביותר בתהליך העבודה שלכם. על אחת כמה וכמה בכל מה שקשור לתהליך הגביה, שם אתם צריכים להשקיע משאבים גדולים הרבה יותר, בשביל למנוע מצב שבו הלקוחות לא מעבירים לכם את הכספים ואתם לא יכולים להמשיך את הפעילות העסקית בצורה שוטפת. העבודה עם חברת גבייה מיומנת, אשר מבצעת שירותי גבייה באופן קבוע, יכולה להיות החלטה טובה. אבל רגע אחד לפני שאתם פונים לעזרת אנשי המקצוע הכי טובים בתחום, מומלץ לעשות את הכל על מנת להבין מהם השלבים החשובים של תהליך הגבייה ואיך אתם יכולים לנצל אותם לטובת העסק שלכם.

ארבעת הפרמטרים הכי חשובים לתהליך גביה מקצועי

כל תהליך גביית חובות מוצלח, מבוסס על ארבעת השלבים הבאים:

  1. היכרות עם ההסכמים – אי אפשר לדרוש כספים מלקוחות, ללא היכרות מוקדמת ומאוד ברורה עם החוזים וההסכמים עליהם אתם חתומים. בין שמדובר על תהליך הדרכה ובין שמדובר על מערכת המתעדת את כל ההסכמים אותם אתם מבצעים, המידע חייב להיות ברור וחד משמעי, לטובת כל מי שמתעסק בתהליך הגבייה וצריך לדבר עם הלקוחות.
  2. יצירת תקשורת יעילה ואפקטיבית – בשביל להצליח בתהליך הגבייה יש ליצור ללקוח שלכם ערוץ תקשורת פתוח ומיטיב עם כל אחד ואחת מאנשי החברה, ובפרט אנשי הגבייה.
  3. הגדרת גבולות ודרישות מהלקוח – הזמינות של הצוות הגבייה לטובת מענה ללקוחות היא החלק הקריטי בתהליך והם חייבים לדעת לתפעל את החברה שלכם בצורה מושלמת.
  4. אפשרויות תשלום נוחות ומגוונות – במרבית המקרים הבעיה הכי קשה של הלקוחות שלכם היא היכולת לבצע תשלומים בצורה מסודרת, בעיקר בגלל הקושי ליצור מערכת תשלום נוחה. אם תשקיעו את המאמצים ביצירה של חווית תשלום נוחה ונגישה, עם מגוון רחב של אפשרויות תשלום שמתאימות לכל לקוח, סביר שיהיו פחות אתגרי גבייה, ושיתוף הפעולה עם הלקוחות רק ילך ויעלה.

האחריות של צוות מקצועי – לביצוע עבודה חשובה כל כך

אפילו אם אתם יודעים לנהל את הליכי הגביה בבית העסק שלכם על בסיס שנים רבות של ניסיון, יש סיטואציות שבהן חשוב לקבל עזרה של מומחים מקצועיים בעלי ידע בתחום הגבייה. אם העסק שלכם מתרחב, או שאתם נותנים שירותים משמעותיים הרבה יותר לאנשים מסוגים שונים, צרכי מערכת הגבייה שלכם משתנים וכך גם הצורך להשקיע משאבים בתהליך הגבייה. בדיוק מהסיבה הזאת שייק מומלץ וכדאי לפנות לאגף צוות גבייה מקצועי ושירותי, בעל יכולות מתקדמות מאוד בתחום אשר ילווה את תהליך הגביה שלכם מתחילתו ועד סופו. הצוות יוכל לבסס קשרים עם כל הלקוחות ולאפשר לכם לנהל את העסק במקצועיות.

גביית חובות
פיננס פרו ניקיון צ'קים
פיננס פרו ניקיון צ'קים

חברתינו חרטה על דגלה את המטרה לעזור לעסקים הסובלים מצוואר בקבוק כספי, דחיית תשלומים מידי חודש ועבודה עם ספקים בשיטת שוטף+. בעזרתנו, אתם יכולים לנכות את הצ'ק שלכם ולקבל כסף מוזמן ביד ומיד!חשוב לדעת כי על מנת לבחור חברה טובה שעוסקת בתחום, יש לבחור רק חברה לגיטימית הרשומה ברשם החברות ויכולה לאפשר את ניכיון הצ'ק בצורה חוקית תוך גביית ריביות הגיוניות המקובלות בשוק הפיננסיים.

התקשרו עכשיו!