ניכיון שיקים מסחריים במחיר המשתלם בארץ

יש לכם צ'ק שברצונכם לנכות? בואו לקבל מזומן עוד היום!

חברת Finance-pro היא מהמובילות בישראל במתן שירותים פיננסים לעסקיםאנו מציעים מגוון פתרונות ועובדים עם מעל ל-5,000 עסקים בישראל. כאשר תבחרו בנו לניכיון שיקים, מימון או הלוואות אשראי חוץ בנקאיות, תהיו בטוחים שתקבלו לאורך כל הדרך, יחס חם, שירות אישי ומקצועיות שאין שניה לה!

אז למה אתם מחכים? השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם במהירות הבזק!

ללא עמלות

תנאים מעולים ללא עמלות במחירים מעולים

תזרים מזומנים

ניהול תזרים מזומנים על ידי פריטת צקים

שרות לקוחות

אנו זמינים לכם 24 שעות ביממה

ריביות ללא תחרות

פתרונות מותאמים אישית לריבית נוחה

אישור רשות ההון

הכול על פי חוק ומבוקר באופן קפדני

תמיכה וליווי

אנו כאן כדי לענות על כל השאלות בתחום.

יש לכם צ'ק שברצונכם לנכות? בואו לקבל מזומן עוד היום!

חברת Finance-pro היא מהמובילות בישראל במתן שירותים פיננסים לעסקים כבר מעל 25 שנה ואחת החברות היציבות והאמינות ביותר בתחום. אנו מציעים מגוון פתרונות ועובדים עם מעל ל-5,000 עסקים בישראל. כאשר תבחרו בנו לניכיון שיקים, מימון או הלוואות אשראי חוץ בנקאיות, תהיו בטוחים שתקבלו לאורך כל הדרך, יחס חם, שירות אישי ומקצועיות שאין שניה לה!

אז למה אתם מחכים? השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם במהירות הבזק!

נמאס לך משיטת השוטף +30? ניכיון שיקים הוא הפתרון בשבילכם!

מדינת ישראל היא זאת שהמציאה את שיטת התשלום "שוטף פלוס 30" הכה לא שכיחה (אך עם זה כה לא הוגנת) אשר מעכבת משכורות של עובדים שכירים, כאשר שיטה זאת פוגעת בעיקר בבעלי עסקים שעובדים מול לקוחות שמעוניינים לשלם בשיטת התשלום המעוכבת.

בשל כך פונים גם אנשי עסקים, אנשים פרטיים כמו גם שכירים (ובכלל אנשים מכל סוג העוסקים בכל תחום), אשר זקוקים במידיות לכסף מזומן, אל חברות וארגונים המספקים שירותי ניקוי צ'קים על מנת לקבל כסף מזומן ביד כבר לפני תאריך פירעון ההמחאה.

ניכיון שיקים היא השיטה לפדות המחאות במהירות, המתאימה לעצמאיים, לשכירים, לבעלי עסקים ולכל אדם אשר קיבל צ'ק דחוי אך רוצה לקבל את הכסף ליד או אל חשבון הבנק, במהירות.

חברה אמינה בעלת יחס אישי

חשוב לדעת כי על מנת לבחור חברה טובה שעוסקת בתחום, יש לבחור רק חברה לגיטימית הרשומה ברשם החברות ויכולה לאפשר את ניכיון הצ'ק בצורה חוקית תוך גביית ריביות הגיוניות המקובלות בשוק הפיננסיים.

כאשר אתם בוחרים חברה מסוג זה, יש לפנות לחברה אמינה, מומלצת ואיכותית כמו Finance-pro שתוכל מלבד שירות ניכוי שיקים: להציע לכם גם שלל שירותים פיננסיים מתקדמים.

חשוב לדעת כי האינטרנס של חברות פיננסיות העוסקות בתחום, הוא קבלת עמלה אודות כל ניכיון שיקים בזמן שגובה העמלות והריביות נע בין 1%-5% עבור כל צ'ק ובכך הפיכת השירות למשתלם עבורן. 

חברתינו חרטה על דגלה את המטרה לעזור לעסקים הסובלים מצוואר בקבוק כספי, דחיית תשלומים מידי חודש ועבודה עם ספקים בשיטת שוטף+. בעזרתנו, אתם יכולים לנכות את הצ'ק שלכם ולקבל כסף מוזמן ביד ומיד!

מדריך לניכיון שיקים

מה זה ניקיון צ'קים? למי זה מתאים? ומתי זה כדאי? אם אתם רוצים לדעת יותר על הדרך לפדות צ'קים דחויים ובכך לייצב את מצבכם הכלכלי – חשוב להמשיך ולקרוא מדריך לניכיון שיקיםשיעשה לכם קצת סדר בבלגן.  

כל מה שצריך לדעת!

אם אתם בעלי עסקים או אנשים פרטיים אשר זקוקים לכסף ביד או בחשבון הבנק, באופן מידי! חשוב שתדעו כי ניכיון שיקים יכול לסייע לכם מאד לסדר את מצבכם הכלכלי וליהנות מפדיון מוקדם יותר של צ'קים שהועברו אליכם מכל אדם, עסק או חברה.

המחאות, כפי שרבים יודעים, היא שיטה שבה אפשר לשלם לספק, חברה, לעסק כמו גם לאדם פרטי ללא משיכת מזומנים, כאשר את השיק ניתן לרשום ליום התשלום, כמו גם באופן דחוי אשר מקנה בדרך כלל לנותן הצ'ק זמן להפוך את הצ'ק לכזה שאינו חוזר וכזה אשר יפדה ללא בעיות.

עם זאת לעיתים העדר יכולות כלכליות של נותן הצ'ק גורמות לכך שהתשלום לא יכובד, מה שהופך את מקבל התשלום לחסר אונים, משום שכעת עליו להתמודד עם תשלום שלא כובד, כמו גם שישנם מקרים בהם דחיית התשלום מאלצת את האדם שקיבל את הצ'ק להמתין חודש, חודשיים ולעיתים אף חצי שנה! לקבלת התשלום וזאת במידה שהוא כובד על ידי הבנק. לכן חשוב לקבל מידע חיוני אודות הדרך למנוע סיטואציות מסוג זה וזאת באמצעות מדריך לניכיון צ'קים שיסייע להבין כיצד אפשר לקבל כסף באופן מידי, ללא עיכובים מיותרים.

מה זה ניכיון צ'קים?

מושג זה חשוב שיכירו כל אחת ואחד, בין אם מדובר באנשי עסקים, עצמאיים, פרילאנסרים ואנשים פרטיים אשר זקוקים באופן מידי לסכום הכסף שנמצא בצ'ק, אך בשל היותו דחוי, הם אינם יכולים לפדות אודות כמו גם לדעת האם הוא יכובד.

שירות זה הניתן על ידי חברות פיננסיות, נועד עבור אנשים שצריכים לפדות צ'קים במהירות, ללא המתנה וזאת מבלי להיות תלויים בתאריך שבו ניתן לפדות את הצ'ק.

תזרים מזומנים ללא עיכוב וללא המתנה, מאפשר לרבים קבלת כסף מזומן ביד או אל חשבון הבנק וזאת על ידי חברות מקצועיות העוסקות בפיננסיים שיכולות לספק המרת צ'ק דחוי בכסף מזומן, תוך קבלת תשלום מידיי ובכך המשך הפעילות העסקית או הפרטית של מקבל הצ'ק.

כיצד מתבצע חישוב העמלות שגובות חברות העוסקות בתחום הפיננסיים?

ממש כמו מסחר בניירות ערך, גם צ'קים אשר נפדים לפני הזמן באמצעות חברות מקצועיות, נסחרים במחירים שונים התלויים בקנייה של הצ'קים במחירים שונים וזאת בהתאם לכמה משתנים ברורים, כמו הסכום שבצ'ק, סוג הצ'ק כמו גם פרמטרים שונים שמהווים חלק משיקול הריביות אותן תגבה חברת הפיננסיים.

צ'קים של 90 ימים למשל, הם כאלה שעל מנת שניתן יהיה להמיר אותם למזומן, תדרש ריבית בגובה של עד 5 אחוזים למען פדיון מוקדם של הצק וקבלת מזומנים אל חשבון הבנק. בכך צ'ק על סכום של 20,000 שקלים יכול להיפדות עם תשלום ריבית של 1,000 שקלים אותם תגבה החברה הפיננסית אותה בחרתם.

מדוע כדאי לבצע פדיון מוקדם של הצ'ק?

בעולם בו הכלכלה לא תמיד יציבה ובארץ ישראל בה יוקר המחייה גובה מאנשים מחיר לא קטן, רבים האנשים שמחלקים צ'קים ללא בקרה ובכך גורמים לחזרת הצ'ק כמו גם קבלת שיקים ללא כיסוי ולכן רבים מעוניינים לפדות את הצ'ק כמה שיותר מוקדם על מנת לצמצם את הסיכוי לכך שהצ'ק יחזור.

בכך פתרון של ניכוי שיקים על ידי חברות מקצועיות העוסקות בתחום הפיננסיים הינה פעולה שתבטיח עד כמה שניתן את פדיון הצ'ק וקבלת סכום הכסף האמור במהרה.

מתי כדאי להשתמש בשירות?

בכל הנוגע לשימוש בשירות, חשוב לדעת כי ישנם כמה וכמה סיבות שכיחות לשימוש בניכיון שיקים והן:

העדר בטחון בכיסויו של הצ'ק – מי שחושש מצ'ק שיחזור ומאמין כי פירעון מוקדם יכול להציל את המצב, חשוב שישתמש בשירותים של חברות העסוקות בתחום.

קבלת כסף מידית אל חשבון הבנק – שירות זה מתאים גם לבעלי עסקים ואנשים פרטיים שזקוקים לתזרים מזומנים בחשבון הבנק שלהם.

עסק עובד – בעלי עסקים אשר מקבלים צ'קים דחויים מלקוחות חייבים לבצע פדיון מידי שכן ניהול העסק וגלגול העסק בצורה טובה תלוי גם בתזרים המזומנים שלו.

קבלת משכורת דחויה – עובדים שכירים שמקבלים צ'ק לעשירי לחודש מהמעסיק, אבל חייבים כסף מזומן וזמין, יכולים להשתמש בניכוי צ'קים על מנת לאזן את חשבון הבנק ולנהל חיים תקינים יותר.

תשלום לפרילנסרים – לא מעטים העצמאיים והפרילנסרים שנאלצים לקבל שיקים דחויים על מנת לשמור על לקוחות חוזרים ומשלמים. בשל כך שירות הניכוי מתאים גם לעצמאיים אשר חייבים כסף זמין.

סגירת הלוואה לפני הזמן – מי שיש לו הלוואה בחשבון הבנק או שלווה כסף מגופים פיננסיים או מאדם פרטי וירצה לשלם את חובו במהירות או לפרוע את ההלוואה מוקדם יותר: יוכל להשתמש בשירות על מנת לקבל כסף במהירות אל חשבון הבנק או במזומן.

ניכיון צקים

אילו שירותים נוספים מציעות חברות העוסקות בניכיון צ'קים?

חברות מקצועיות יציעו שלל שירותים נוספים כמו: שירותי השקעות, מתן הלוואות בריביות נמוכות, ביצוע ייעוץ בתיקי השקעות, סיוע בקופות גמל כמו גם ניהול פוליסות חסכון.

לסיכום, מדריך לניכיון צ'קים נועד כדי להסביר לכם אודות הפעולה ולפתוח עבורכם דלת נוספת לניהול פיננסי טוב יותר. בכך אפשר להעלות את איכות החיים ולפעול, בין אם מדובר בעסק פרטי או כשכירים, בצורה טובה ויעילה יותר.

תוכן עניינים

יש לכם צ'ק שברצונכם לנכות? בואו לקבל מזומן עוד היום!

חברת Finance-pro היא מהמובילות בישראל במתן שירותים פיננסים לעסקים כבר מעל 25 שנה ואחת החברות היציבות והאמינות ביותר בתחום. אנו מציעים מגוון פתרונות ועובדים עם מעל ל-5,000 עסקים בישראל. כאשר תבחרו בנו לניכיון שיקים, מימון או הלוואות אשראי חוץ בנקאיות, תהיו בטוחים שתקבלו לאורך כל הדרך, יחס חם, שירות אישי ומקצועיות שאין שניה לה!

אז למה אתם מחכים? השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם במהירות הבזק!

בכל הנוגע לתזרים מזומנים תקין בבית העסק, אחת הבעיות אשר מעיקות על לא מעט מבעלי העסקים, היא בעיה של קבלת צ'קים דחויים שניתנת בדרך כלל מלקוחות.

מתי נכון להיעזר באשראי החוץ בנקאי

תשלומים אשר נדחים לחודשים שלמים מונעים מאותם בעלי העסקים לבצע ניהול נכון של בית העסק, לרכוש סחורה, לשלם לספקים, תוך שבשל תשלומים דחויים: רבים מהם אינם מצליחים להחזיק מעמד בעולם תחרותי בו ניהול תזרים מזומנים בצורה טובה והכרחית לבית העסק.

בשל בעיה זאת של צקים דחויים, מבצעים רבים פעולה בשם: ניכיון צקים. אבל מה זה אומר וכיצד עושים זאת? כל התשובות בהמשך.

ניכיון צ'קים מסחריים – מה זה אומר וכיצד עושים זאת?

לפני שנסביר קצת יותר אודות ניקיון צ'קים מסחריים: חשוב לדעת כי שיטת התשלומים הדחויים מקורה מגיע משיטות תשלום של שוטף +30, שיטת תשלום שהעבירה המדינה על מנת שתוכל לספק משכורות לספקים ונותני שירות באיחור.] ניכיון שיקים מסחריים

כיום, שיטת התשלומים הדחויים חולשת כיום כמעט על כל עולם העסקים הישראלי, בו משלמים לקוחות לבתי עסק, משרדים וחברות בתשלומי שוטף +30 ,60 ואפילו 90 ו 120!כאשר בכך מתעכב פירעון תשלומים הנעשים על ידי כרטיסי אשראי או פנקסי שיקים.

עם זאת באמצעות שירותי ניכיון שיקים, יכולים רבים ליהנות מתזרים מזומנים טוב יותר, בין אם מדובר בבעלי עסקים או אפילו אנשים פרטיים, תוך שכיום חברות מסחריות בתחום הפיננסיים מציעות את השירות ללקוחות מסוגים שונים.

יש לכם כתם? הנה כל מה שצריך לדעת על פעולת הניקיון

ניכוי צקים הינה פעולה שמבצעים אנשים קיבלו שיקים דחויים וכעת הם רוצים לפדות אותם כמה שיותר מוקדם, הן בשל הצורך בכסף זמין והן בשל הצורך לפדות מוקדם שיקים שנחשבים בסיכון ועלולים לחזור.

בשל כך פונים אותם בעלי עסקים אל חברות המקצועיות בתחום שאינן פועלות באפיקים שאינם חוקיים, תוך יכולת לביצוע פירעון מוקדם של הצק אצל החברות המסחריות אשר מקנות תשלום מזומן ומידי של הסכום שכתוב על הצק, תוך שהחברות מבצעות גביית עמלה באחוזים שונים בהתאם לסוג הצ'ק, סוג הבנק, כמו גם הסכום שנרשם בצק.

רבין בוחרים לבחור באפשרות ללכת על הלוואה בערבות המדינה עם חברה מומלצת לליווי בקבלת הלוואה בערבות מדינה כמו הלוואות ישראל הלוואה בערבות המדינה בתנאים מעולים.

כמה עולה ניכיון צ'קים?

חשוב לדעת כי לכל חברה ישנם השיקולים שלה לגביית העלויות אודות פדיון הצ'ק, תוך ריביות משתנות שיכולות להגיע עד ל 10 אחוזים מהסכום הכולל של הצ'ק או פחות.

בשל כך מומלץ לבצע השוואות מחירים בין חברות פיננסיות שונות ולבחור את הטובה, והיעילה ביותר, כמו גם כזאת שיכולה לגבות ממכם כמה שפחות ריבית על ניכוי הצ'ק  קיים גם שירות ניכיון צקים פרטיים   לפריטת צקים פרטיים.

בנוסף לשיקולים לבחירת חברה טובה, חשוב להוסיף כמה פרמטרים חשובים בעת הבחירה כמו: שירותי שליחויות של כסף מזומן עד הבית, שירות אישי, ייעוץ והתאמה, כמו גם גובה סכומי הריבית שיש לשלם על הפעולה.

כדי להבין קצת יותר, חשוב לדעת כי צ'ק בסכום של 20 אלף שקלים יהיה כזה שתגבה עליו ריבית של ,2000 שקלים למשל, שנחשבים 10 אחוזים מסכום הצק, לכן יש לשקול בזהירות את השימוש שלכם בשירותים של חברות מסוג זה.

מה אפשר לעשות עם צ'ק דחוי מלבד פירעון מוקדם?

במידה וקיבלתם מלקוח או מכל אדם או חברה צ'ק דחוי, חשוב לדעת כי תוכלו להפקיד את הצק בסניף הבנק שלכם למשמורת, בזמן שהבנק יפדה את הצק במועד שבו הוא אמור להיפדות ויעביר את הסכום ישירות אל חשבון הבנק שלכם.

עם זאת במידה ואתם זקוקים לסכום הכסף באופן דחוף, יש לבחור חברות מקצועיות ולגיטימיות שיוכלו לפרוע עבורכם את הצק ולהעביר לכם את הסכום שאתם אמורים לקבל בעתיד.

כיצד בוחרים חברות מקצועיות לניקיון צ'קים?

על מנת לבחור חברה מקצועית נכונה ולגיטימית לביצוע הפעולה – יש לשים לב לכמה וכמה דגשים בבחירה, ביניהם:

גובה הריביות – וודאו כי הריביות אינן גבוהות מידי וכי הן מתאימות ליכולות שלכם.

אמינות – בחרו חברה לגיטימית ואמינה בלבד ושאינה פועלת בשוק האפור.

שירותים – שימו לב כי החברה יכולה לספק עבורכם שירותים נוספים מלבד ניקוי צ'יקים כמו שירותי ייעוץ פיננסי, מוצרים פנסיונים כמו: ניהול כקופות גמל, מתן הלוואות בריבית נוחה ועוד.

לסיכום, ניכיון צ'קים היא פעולה שיכולה לסייע לכם לנהל עסק ותזרים מזומנים בצורה נכונה יותר. עם זאת, חברה שאינה מקצועית או לגיטימית, עלולה לגרום לכם להפסדים ולכן יש מיד לבחור את החברה הטובה ביותר לה שירות אישי ומקצועי.

 

פוסטים אחרונים

wall street

דרך להשקעה חכמה: מהם יתרונות הקרן הכספית?

קרן כספית היא מנגנון השקעה המאפשר למשקיעים לרכוש מניות בחברות שונות תחת קורת גג אחת. הקרנות מנוהלות על ידי מנהלי השקעות מקצועיים שמחליטים באיזו חברה להשקיע, באיזה זמן ובאיזו כמות. בנוסף, הקרנות מספקות למשקיע הגנה מסוימת מפני נזקים משפטיים ופיננסיים.

קראו עוד >>>
OFFICE PAN

ייעול ניכיון צ'קים באמצעות טפסים דיגיטליים

ניכיון צ'קים הוא נוהג נפוץ בענף הפיננסי, המאפשר לעסקים ולאנשים פרטיים לגשת לכספים לפני מועד הפירעון של הצ'ק. באופן מסורתי, תהליך זה דורש ניירת פיזית ואימות ידני, וכתוצאה מכך עיכובים ושגיאות אפשריות. עם זאת, עם הופעת הטפסים הדיגיטליים, ניתן לייעל את תהליך ניכיון הצ'קים ולהפוך אותו ליעיל יותר.

קראו עוד >>>
מס

מדוע ניהול ספרים מדויק חיוני לעמידה בתקנות המס?

ניכוי מס במקור ממלא תפקיד מרכזי במערכת הפיננסית, ומהווה מנגנון לגביית מס מקדימה. הוא כולל ניכוי מס ממקור ההכנסה, ומבטיח שהממשלה תקבל את חלקה המגיע לה ממסים בזמן. שיטה זו לא רק מייעלת את גביית המסים אלא גם מסייעת למשמעת הפיננסית של עסקים ויחידים על ידי פיזור התחייבויות המס לאורך תקופת ההכנסה. הבנת הניואנסים של ניכוי מס במקור היא קריטית לציות, למניעת קנסות ולטיפוח מערכת יחסים שקופה בין משלמי המסים לרשות המסים.

קראו עוד >>>
חברה חיצונית

אאוטסורסינג – הדרך לשפר את איכות העבודה

אם היו אומרים לכם שאתם יכולים להתאמץ פחות ולקבל יותר כבעלי עסקים, הייתם מקבלים את ההצעה? זה אולי נשמע כמו מלכודת או דרך לא אמינה לסחוט מכם משהו, אך למעשה ככל שהשנים עוברות, כך גם שיטות הניהול משתפרות ומתקדמות. וכן – אפשר להרוויח מזה יותר. אז מה זה אאוטסורסינג ואיך זה יכול לתרום לעסק שלכם?

קראו עוד >>>
התקשרו עכשיו!