גמלאים – למה אתם צריכים איש מקצוע בתכנון הפרישה?

הכסף שלכם שווה הרבה! טפלו בו אצל אנשי מקצועי ראויים!

צילום:freepik

תכנון הפרישה חשוב לכולם, לא כל קשר להשכלה או כמות הכסף בחשבון הבנק. הסיבה לכך היא שתקופת הפרישה יכולה להימשך לאורך זמן רב יותר מאשר אתם עשויים לחשוב. כיום תוחלת החיים ממש התארכה, כך שאם תפרשו בגיל 65 בממוצע, יש לפניכם שני עשורים לפחות. אלו בהחלט חדשות נהדרות, כשאתם מוכנים היטב. אולם ללא תכנון מקדים, הפרישה עשויה להיות מעט מפחידה במיוחד אם רוצים לשמור על רמת חיים גבוהה ולא להסתמך רק על הקצבה שמגיעה מהביטוח הלאומי, שכן קצבאות אלו אינן מספקות הכנסה מספקת עבור אורח חיים מיטבי.

תכנון פרישה מקצועי יעניק לכם שקט נפשי, יעזור לכם למקסם את מקורות ההכנסה ולנהל את אורח החיים שאתם באמת רוצים. אם עדיין לא משוכנעים מדוע כדאי לשכור את שירותיו של יועץ פרישה, הנה כמה טיעונים חשובים:

הפחתת מתחים

בעיות כספיות הן מקור עיקרי למתחים. דאגה לנושא הכלכלי עשויה לגבות מחיר בריאותי ולהוביל לבעיות רפואיות כמו סכרת, מחלות לב, מיגרנות והפרעות שינה. יותר מכך, בעיות כלכליות עשויות לגרום לחרדות ודיכאון, לגזול מהשקט הנפשי ולהפריע ליהנות מחיי היום יום. לכן נקיטת צעדים לתכנון הפרישה עוד היום, יכולה רק להועיל לבריאות הנפשית והפיזית שלכם.

שלמו פחות

אף אחד לא אוהב לשלם מיסים יותר מהנדרש, מה גם שבמהלך הפרישה המיסים יכולים לנגוס מההכנסות ומהחיסכון שלכם אם לא תשימו לב. יועץ פרישה מקצועי יכול לעזור לכם להימנע מתשלומים מיותרים ולנקוט באסטרטגיות שונות ומגוונות שיעניקו לכם יותר שליטה על הכספים שלכם. בכוחו למצוא זיכויים וניכויי מס, לחסוך מכם תשלומים רבים לאורך השנים ולוודא שתשלמו את המינימום.

תהליך קבלת החלטות טוב יותר

כאשר יש לכם תכנית פרישה מסודרת או מקצועית תוכלו לראות את התמונה הרחבה תמיד וכך לקבל החלטות בצורה מושכלת לגבי המשך דרככם המקצועית. החלטות שונות משפיעות על החיים מבחינה כלכלית וכאשר אתם מתנהלים בחוכמה וחושבים קדימה, לטווח הרחוק תוכלו להבין אם אתם באמת יכולים להרשות לעצמכם לעזוב מקום עבודה, להקים עסק משלכם, ללמוד לתואר, לממן את הלימודים של הילדים או לקנות בית להשקעה. עם תכנית הפרישה תוכלו לקבל החלטות כלכליות גדולות ביתר ביטחון ולנהל חיים טובים יותר.

ליהנות מחיי זוגיות מאושרים יותר

נושאים כלכליים לא פעם מובילים לגירושין, זהו אינו נתון מפתיע. סדרי עדיפויות פיננסיים לא תואמים, חובות גדולים, וחוסר יכולת לשתף פעולה עבור מטרות פיננסיות משותפות אלו הם גורמים למריבות זוגיות. כאשר אתם עובדים עם יועץ פרישה מקצועי אתם יכולים להתגבר על מחלוקות בחיי הנישואין, ליישר קו ולקבל נקודת מבט אובייקטיבית מאיש מקצוע מיומן. כמו כן בדרך זו גם אם תאלצו לצאת לפרישה מוקדמת כפויה, זה לא יהיה מפחיד כל כך כאשר יש לכם תכנית ביד.

לסיכום תכנית פרישה מציעה לכם יתרונות רבים, במיוחד כאשר מתבצעת על ידי איש מקצוע מיומן. כך תהיו ערוכים, לא תצטרכו להיות לנטל על ילדיכם, יותר מכך, תקבלו את כל המשאבים כדי להיות הסבא והסבתא המושלמים ולנהל את אורח החיים שכולם חולמים עליו.

כמה יעלה משיכת שיק מזומן
פיננס פרו ניקיון צ'קים
פיננס פרו ניקיון צ'קים

חברתינו חרטה על דגלה את המטרה לעזור לעסקים הסובלים מצוואר בקבוק כספי, דחיית תשלומים מידי חודש ועבודה עם ספקים בשיטת שוטף+. בעזרתנו, אתם יכולים לנכות את הצ'ק שלכם ולקבל כסף מוזמן ביד ומיד!חשוב לדעת כי על מנת לבחור חברה טובה שעוסקת בתחום, יש לבחור רק חברה לגיטימית הרשומה ברשם החברות ויכולה לאפשר את ניכיון הצ'ק בצורה חוקית תוך גביית ריביות הגיוניות המקובלות בשוק הפיננסיים.

התקשרו עכשיו!